תכשיטים מכסף – כל מה שחשוב לדעת

יש אנשים שאפילו לא מוגבלים לתכשיטים כדי ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של כסף. גם למי שלא רוצה לקבל את תכונות הכסף כמתכת, ישנה דרך נוספת לקבל את היתרונות הבריאותיים של לענוד תכשיטי כסף. בין אם אתם באמת מאמינים בכל היתרונות הנטענים של כסף, או סתם כמו המראה של כסף ומקווים שהוא יכול לעזור להקל על חרדה או מחלות קלות אחרות, אין להכחיש שענידת תכשיטי כסף היא דרך פוטנציאלית אסתטית להרגיע אתכם. ולשפר את הבריאות הכללית שלך. כסף סטרלינג 925 לא רק יכול להתחרות עם מתכות יקרות אחרות בשוק – תכשיטי כסף סטרלינג 925 מקסימים, פרקטיים ובמחיר סביר יתחרו בתכשיטי פלטינה או אפילו פלטינה.

בנוסף

כמובן, העלות הנמוכה משמעותית בהשוואה למתכות כמו זהב ופלטינה פירושה שאתה יכול בקלות להשקיע במגוון תכשיטי כסף מדהימים. כמו זהב, גם הכסף ישמור על ערכו – ואולי יעלה בערכו – לאורך זמן בהשוואה לסחורות אחרות. כסף הוא חומר תכשיט אידיאלי מכיוון שהוא אינו משחית ואינו יכול להיות מותקף על ידי מים. הוא גם עמיד בפני חומצות מזיקות, אלקליות וסוגים אחרים של לחות.

כסף היה מתכת תכשיטים מועדפת בגלל הגמישות הקלה והצבע היפה שלו

כסף הוא מתכת יקרה המשמשת לייצור תכשיטים יקרי ערך, סכו"ם ופריטים עמידים אחרים. כסף הוא מתכת יקרה ורב-תכליתית שיש לה שימושים רבים ברחבי העולם, מרפואה ועד צילום וכל מה שביניהם. כסף נמצא בשימוש מאז 3000 לפני הספירה. והוא מוערך בזכות מספר השימושים שלו.

כמו ההרכב והמאפיינים של זהב ונחושת

כסף הוא מתכת רכה מאוד, ניתנת לגימור ודורשת ליטוש זהיר מאוד. למרות שאין לו קשיות של זהב, עדיין יש לו שימושים רבים, במיוחד בשילוב עם מתכות אחרות כדי להקשות אותו. כסף הוא אחת משבע המתכות העתיקות המוכרות לבני אדם בתקופה הפרהיסטורית. אחרים כוללים זהב, נחושת, בדיל, עופרת, ברזל וכספית.

הוא משמש בתכשיטים, אך יש לתאר אותו בבירור כסגסוגת ניקל מכיוון שאנשים רבים אלרגיים לניקל. כמו כן, אנו ממליצים למכור כסף ניקל כ"מתכת בסיס" מכיוון שהמונח "כסף ניקל" עלול להטעות את הצרכנים. ניקל כסף משמש בתכשיטי תלבושות, אך יש לסמן בבירור ולתאר אותו כסגסוגת ניקל מכיוון שאנשים רבים אלרגיים לניקל.
בכדי לשמוע מידע בתחום של תכשיטים לאישה ותכשיטים מכסף – כל מה שחשוב לדעת נא לגשת לאתר stern925.com

כסף ניקל הוא סגסוגת מתכת בסיסית המורכבת בעיקר מנחושת בשילוב ניקל ו/או אבץ. זה דומה למשואה, אבל משתמש בסוג אחר של מתכת, כמו נחושת או ניקל. אתה יכול לדעת אם חתיכה עשויה מכסף סטרלינג או כסף מזויף באמצעות מגנטים.

מצד שני, Silverplate שונה מכסף אמיתי כי רק פני השטח של התכשיט מצופים בכסף אמיתי ושאר החפץ עשוי מנחושת או מסגסוגת ניקל.

בדוק את תכשיטי הכסף שלך בסביבה עבור שלט המכונה "מותג" (ייתכן שתצטרך זכוכית מגדלת בשביל זה)

ברוב המדינות, פריטי כסף חייבים להיות מוטבעים בסימן כסף אחד לפחות המראה את טוהר המתכת, היצרן ומידע חשוב אחר על המוצר. על פי תקנים בינלאומיים, כל כסף חייב להיות בעל תו איכות או מדגם המציין בבירור את תכולת המתכות היקרות בתכשיטים.

במקרה של ספק לגבי הרכב התכשיטים

ניתן לעקוב אחר היצרן לפי סימן האחריות המוחל על המוצר. הבנת המאפיינים המבדילים של כסף חיונית להבנת הערך של התכשיטים שלך. לעתים קרובות, תכשיטים מסומנים פשוט "כסף", כך שייתכן שתצטרך לברר את הסוג המדויק.

סוג זה של כסף

הוא אידיאלי עבור טבעות כסף זולות, שרשראות, תליונים וצמידים. מתכות אחרות מתווספות לכסף בייצור תכשיטים כדי להפוך את הכסף לחזק יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. כדי להגביר את העמידות של כסף טהור, יצרנים מוסיפים מתכות אחרות לכסף. למתכות אלו יש גם משיכות, מה שהופך אותן לבחירה מעשית לייצור תכשיטים.
למידע נוסף על תכשיטים מכסף ותכשיטים מכסף – כל מה שחשוב לדעת מומלץ להעיף מבט ב- stern925.com

מתכות אלו מעניקות לכסף את החוזק

העמידות והברק הנוסף שלו. הרכב זה מספק מגוון חזק יותר של כסף, שהוא תכשיט באיכות סטנדרטית. זהו הסטנדרט הקבוע לכסף, שראשיתו בסביבות שנת 1300. לאחר חיזוק הכסף בנחושת או מתכת אחרת, אומני כסף סטרלינג פיסלו כמעט כל חפץ שאתה יכול לחשוב עליו, כולל בקבוקי בושם, כלי זכוכית, ציוד רפואי, תכשיטים וכלי נגינה. …

כסף

ששימש זמן רב כאמצעי חליפין כמו גם לייצור תכשיטים, מצא שימושים חדשים רבים. להלן מספר הגדרות והשוואות של מתכות הכסף הרבות המשמשות לייצור תכשיטים ברחבי העולם. להלן תמצאו הגדרות והשוואות של מתכות כסף שונות המשמשות בייצור תכשיטים ברחבי העולם.

ראשית, הקונים צריכים להבין שכסף המשמש בתכשיטים הוא בדרך כלל סגסוגת, כלומר תערובת מתכתית של שני יסודות או יותר מהטבלה המחזורית. אלמנטים מתכתיים אחרים קשורים לכסף מסיבות שונות, המתוארות להלן.

ללא קשר לחומרים שנוספו, המוצר הסופי חייב להכיל 92.5% כסף. גם כאשר התכשיט מתואר כמצופה כסף טהור, תכולת הכסף הכוללת היא רק חלקיק מאחוז. גם כאשר התכשיט מתואר כמצופה כסף טהור, תכולת הכסף הכוללת היא רק חלקיק מאחוז.

מצד שני

אם התכשיט שלך לא מוכתם במגע עם אקונומיקה, הוא עשוי מכסף מלאכותי. לכן, יצרני תכשיטים מרבים לשייך כסף למתכות קשות יותר על מנת להגביר את עמידותו. מסגסוגות כסף, הם יכולים ליצור מוצרים יפים ועמידים המתאימים לשימוש יומיומי. תכולת הסגסוגת משתנה מאוד ואולי אפילו לא מכילה כסף.

אם אתה מצפה לאחת מהמתכות הללו ובבעלותך תכשיטי כסף סטרלינג

ייתכן שלא תהיה מרוצה. טבעות כסף סטרלינג הן הרבה יותר זולות ממתכות כמו זהב ופלטינה, כך שתוכלו להשקיע בקלות בתכשיטי כסף כה מעודנים. אם אתם מחפשים תכשיטים איכותיים, בחרו בכסף מכיוון שזו בחירה מצוינת ממתכת לתכשיטים. עטוף בבד כסף או מאוחסן בקופסת תכשיטים מיוחדת יעזור להפחית את הצורך בליטוש ולשמור על תכשיטי כסף סטרלינג 925 יפים לשנים הבאות.

זה הרבה פחות סביר לגרום לתגובות אלרגיות מאשר ניקל או פליז

מה שאומר שאתה יכול לענוד תכשיטי כסף סטרלינג ללא סיכון של זיהום או גירוי. כסף סטרלינג אידיאלי עבור עגילים או שרשראות במקום טבעות או צמידים, שיש להם סיכוי גבוה יותר להתקלקל ולשרוט בגלל שהם מתכת כל כך רכה. תוספת של מתכות אחרות לכסף מגבירה את קשיותו, מה שהופך אותו למתאים ועמיד יותר לשימוש בתכשיטים וכלי בית כמו כלי כסף.

Related Posts