ממתק ממותג – איך זה עוזר לעסק?

מדובר בחברה שמתמקדת כבר זמן רב באריזות שוקולד, אך פועלת גם בקווים בריאים יותר מעבר לחלק זה של העסק בקווי העוגיות, הגבינות והמוצרים.

זה גם שונה מאוד מכל מה שמיוצר על ידי מותגי ממתקים גדולים

בנוסף לסוכריות קידום מכירות בתערוכות, תוכלו להציג אותן גם במקומות בולטים ברחבי המשרד ולספק אותן ללקוחות שלכם בפגישות. דירוגי לקוחות חשובים לשימור העסק, ותוכלו גם להשתמש בערכות ממתקים לקידום מכירות כמתנות.

בין אם אתה מציג שוקולד ממותג בתערוכת סחר

או מראה לעובדים שלך שאתה מעריך אותם עם ערכות מתנה מותאמות אישית של פופקורן, אוכל וממתקים הם הפריט המושלם לקידום מכירות. חטיפים מלוחים ומתוקים כמו עוגיות לקידום מכירות, בייגלה, פופקורן, אגוזים, ממתקים אישיים ועוגיות מכוסות שוקולד יכולים להפוך את הרושם הראשוני של העסק שלך לבלתי נשכח וחיובי עוד יותר. הפצת ממתקי קידום מכירות אלו עוזרת לקדם את העסק שלך לקהל רחב יותר.

מתוך תשע הסיבות המפורטות לעיל

דבר אחד נראה ברור: ממתקים מותאמים אישית הם פריטי קידום מכירות יעילים עבור העסק שלך. מצד שני, ממתקים מותאמים אישית הם פריטי קידום מכירות המתאימים לכל סוג של עסק. שלא כמו רוב פריטי הקידום, ממתקים, שוקולדים ועוגיות מותאמים אישית הם אכילים.

ברגע שתחלק אותם ללקוחות

תהיה להם הזדמנות לחלוק את הממתק עם החברים והמשפחה שלהם. חלוקת שוקולדים לדוגמה יחד עם כרטיסי ביקור, קופונים או עלונים יכולה ליצור עניין. באמצעות פייסבוק וטוויטר, אתה יכול לעדכן את הקונים המקומיים וליידע אותם כאשר אצווה חדשה של ממתקים הופקה זה עתה.

אתרים כמו תעשיית הממתקים יכולים להיות משאב טוב להתעדכן במגמות השוק ובחדשות האחרונות בתעשייה

הנה כמה מעסקי המאפים הטובים ביותר ב-Etsy כדי להתחיל. בין חברות הממתקים ב-Etsy ישנן חנויות שעוזרות לחברות אחרות ליצור שוקולדים משלהן ומוצרים דומים.

Candy Molds N More מציעה מספר עיצובים שיצרני ממתקים יכולים להשתמש בהם

כדי ליצור סוכריות על מקל שוקולד או מוצרים דומים. מסוכריות לקידום מכירות ועד לקופסאות ממתקים, ניתן להתאים את כל הסוכריות לעיל כך שיתאימו לצרכי השיווק שלך והן מושלמות עבור אירועי זיהוי לקוחות, שקיות מתנה לתערוכות, ואפילו טיולים ארגוניים.

בין אם אתה מקדם את המוצרים

השירותים של המותג שלך או את העסק הכולל, תן ל-Just Candy לעזור לך ליצור רושם מתמשך על ידי קידום ממתקים וחטיפים. למרות שכמו שאמרתי, סוכריות מסוימות יכולות להפיק תועלת ממותג גדול וממעריצי מותג חזקים. אנו רואים את חברות הממתקים הגדולות ביותר, נדון בחלק השני, רבים מהמותגים שלהם עושים זאת.

סוג זה של חברת ממתקים גורם ללקוחות להרגיש כאילו הם קונים מצרכים מחווה מקומית בבעלות משפחתית במקום לכיוון צפון מזרח

כמה חנויות קונדיטוריות משתפות פעולה עם עסקים מקומיים קטנים אחרים שרוצים לעקוב אחר ממתקים. עבור חברות ממתקים, זו יכולה להיות דרך מצוינת להדגיש מעדנים מקומיים.

מכיוון שאנשים שרוכשים שוקולד מחברות ממתקים קטנות מוכנים לעתים קרובות לשלם קצת יותר

הבולטת מוצרים עם אפשרויות האיכות האלה באמת יכולה להשתלם עבור החוויה. ממתקים מותאמים אישית בצבעים בהירים ומוצגים היטב יעזרו לך למשוך לקוחות פוטנציאליים לקיוסק שלך.

בנוסף

תצטרכו לרכוש עטיפות ממתקים, קופסאות מיוחדות עבורן, נייר שעווה, שקיות, מקלות סוכרייה על מקל, בקבוקי סחיטה וכל מה שתצטרכו כדי ליצור עיצוב מיוחד משלכם. לנוחיותכם, תוכלו להזמין ממתקים באינטרנט ולהתאים אותם עם שם החברה והמידע שלכם. אבל אתה גם מייצר ומוכר סוכריות נוסטלגיות כמו Candy Buttons (לשעבר NECCO).

אם אתה מעוניין להקים עסק לייצור ממתקים, אולי תחילה תמכור אותו בשוק המקומי. אולי אתה יכול לפתוח עסק פורחת של ממתקים בהשקעה קטנה למדי. הדבר הגדול בעסקי הממתקים הוא שאתה יכול להתחיל בקטן ואז להתרחב ככל שהעסק שלך גדל.

ראשית

צברו כמה מיליוני או מאות מיליוני הון, ולאחר מכן השקיעו בעסקי הממתקים. תוך זמן קצר תקבלו את כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את עסק המאפים שלכם למציאות. אם אתם שוקלים לפתוח זיכיון של ממתקים, לדעת איך לשווק את המוצר שלכם היא חלק חשוב בתכנון העסקי שלכם.

הבנה מוצקה של מה מתכנני המסיבות של היום רוצים וכיצד הקמעונאות יכולה לתמוך בהם תעזור לנו לספק מוצרים וסוגי אריזות חדשים

כדי לארח את האירועים הגדולים שלהם מדי שנה. אנחנו גם רוצים שהקמעונאים הנכונים יהיו הראשונים כשהקונים מוכנים לרכוש ממתקים עונתיים. אבל כדי שמכירות ממתקים עונתיות יובילו לצמיחה גבוהה יותר וגם נמוכה יותר עבור החברה, האסטרטגיות שלנו חייבות לתמוך בעסק באופן בר קיימא.

בתשע השנים שלי בחברה (החל כסגן מנהל מותג לעונת ליל כל הקדושים)

ראיתי את יכולות המידע הצומחות שלנו לצרכן יוצרות יתרונות הן עבור העסק שלנו והן עבור שותפי המכירות שלנו בפירוט. אתה יכול לקנות באינטרנט 24/7 או להתקשר ולדבר עם מומחי המתנות המקומיים שלנו עוד היום. למידע נוסף על מכירת שוקולדים בעבודת יד דרומיים וממתקים אחרים בעסק שלך על ידי יצירת קשר עוד היום.

ב-National Pen

אנו מציעים מגוון מוצרי קידום מכירות לקידום העסק שלך, כולל ממתקים לקידום מכירות כגון מנטה, מסטיק וסוכריות על מקל. חלק מיצרני הממתקים פותחים חנויות בחנויות קמעונאיות קטנות ומושכים לקוחות על ידי פרסום בעיתונים מקומיים באמצעות קופונים לקידום מכירות או שימוש באתרי הצעות מקוונים כגון Groupon.

זה לא היתרון היחיד; זה גם עוזר להפוך את העסק שלך לאוטומטי יותר

לתת לו לגיטימציה ולהקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך וליצור איתך קשר. בתערוכה חשובה להתבלט מהקהל, ושליחת לקוחות פוטנציאליים הביתה עם תזכורות ייחודיות לעסק שלך יעזור להם לזכור אותך.
למידע נוסף על ממתקים ממותגים וממתק ממותג – איך זה עוזר לעסק? נא לבקר ב- sweetlogo.co.il

לאייש את הקונדיטוריה שלך בעובדים חברותיים ונמרצים ובטא את המשימה והמטרות שלך עבור החברה

כך, חברת ממתקים יכולה להועיל לכם במשך עשרות שנים. מכיוון שלכל ממתק יש את הלוגו שלך, הלקוחות שלך יזכירו לך בכל פעם שהם שולחים יד לכיסם, יפרשו חתיכה ויכניסו אותה לפה שלהם.

אם תרצה מידע מדויק יותר על חיי המדף של השוקולדים המותאמים אישית שלך

הקפד ליצור קשר עם נציג המכירות של ספק מוצרי הקידום שלך. חברות חנות הממתקים עשויות לשקול גם להגיש בקשה לאישור מכירה חוזרת, המאפשרת לקמעונאים לרכוש סחורה למכירה חוזרת מבלי לשלם מס מכירה.

הקמת ישות משפטית כגון LLC או תאגיד מגינה עליך מפני אחריות אישית במקרה של תביעה נגד הקונדיטוריה שלך. סקור את כל קודי הבנייה ודרישות הייעוד עבור העסק שלך כדי לוודא שעסק המאפה שלך עומד בדרישות ויכול לקבל CO.

אם אינך בטוח אם אתה מעצב את הלוגו של העסק הקטן שלך, עיין בעיצוב למתחילים שלנו הנחיות לטיפים וטריקים מועילים כיצד ליצור את הלוגו הייחודי הטוב ביותר עבור העסק שלך.

Related Posts