כמה עולה פורץ רכבים מקצועי

וגם אם המכונית שלך ישנה יותר, התקנת ההתקנים הנכונים למניעת גניבה יכולה להפחית את הסבירות שהרכב שלך ייגנב ויכולה לזכות בבונוס בדמות פרמיות נמוכות יותר לביטוח רכב. מכשירים נגד גניבות לרכב לא רק מגנים על הרכב שלך, אלא גם חוסכים לך כסף על ביטוח רכב. מכשירים רבים נגד גניבות לרכב שווקו כדרך להרחיק גנבים מהמכונית. בעוד שרוב האנשים לא יודעים שיש להם מפתחות חניה, גנבי רכב יודעים ומשתמשים בהם כדי לגנוב בקלות ולנסוע.

הם עשויים לנסות לגנוב את המכונית שלך או לקחת משהו פנימה, כגון תיק או מחשב נייד. אזעקות טובות עם גלאי תנועה, שכנים חטטנים ומצלמות אבטחה מפחידות גם חוטפים שפשוט הולכים למקום אחר שבו הם יכולים להימנע מדברים מסוימים.

חניית המכונית שלך בחניה יכולה באמת לעזור להפחיד גנבים

לחשוף עובדות פריצה. אם אתה בחופשה ולא צריך להביא את המכונית שלך, להחנות אותו בחניה שלך הוא צעד חכם כדי שזה ייראה כאילו מישהו בבית. אם אתם מתכננים להשתמש במכונית, תוכלו להציע את שביל הגישה כמקום חניה זמני עבור השכן שלכם.

הסטטיסטיקה מראה כי חלק מהגנבים מכוונים גם למכוניות בחניונים מכיוון שהם יודעים שהבעלים עלולים להיעדר לתקופות ארוכות; במיוחד כשהם עובדים

לוקחים קורסים או קניות. בעוד שפריצות לבתים מתרחשות לרוב במהלך היום, גניבות רכב מתרחשות בלילה כאשר הרכב חונה מחוץ לביתו של הנפגע. הגנב עוקב אחר הרכב הרצוי בקניונים, בשדות תעופה ובמקומות נוספים בהם מכוניות יכולות לעמוד במקום לזמן מה.

הרתעה פירושה שהגנב ימצא אותו אם המכונית תיגנב. חיישני שבירת זכוכית והטיית רכב מזהירים אם חלונות המכונית שלך נשברו או אם מישהו פוגע במכונית שלך והמיקום משתנה, למשל כאשר מנסים להעמיס אותו למשאית גרר ולגרור אותו משם.

התקן Ravelco ימנע מהמכונית שלך להתניע אם היא לא מחוברת ללוח המחוונים, מה שיקשה על הגנבים לחבר את המכונית שלך לחשמל. אלה יכולים לעלות בסביבות $500 ולהבטיח שהמנוע לא יתניע עד שמכניסים את מפתח הרכב.

למעשה, רוב גנבי הרכב מעדיפים לגנוב חלקי חילוף מאשר את המכונית כולה, מכיוון שהם מודעים לסיכונים. נהגים רבים מניחים שביטוח רכב מכסה את גניבת הרכב שלהם. ביטוח רכב, אפילו מקיף, אינו מכסה גניבה של חפצים אישיים ברכב גנוב.

עם זאת

גניבת רכוש מרכב לא נעול היא בדרך כלל עבירה פלילית, אלא אם ערך הרכוש הגנוב עולה על $950. פותחני דלתות מוסך, מפתחות בית או רישומי רישום רכבים שנותרו מאחור ברכבים שלך יכולים להוביל לזהות גניבה ופריצה לבית. גניבת רכב מגדילה את שיעורי הפשיעה מכיוון שגנבים משתמשים לעתים קרובות במכוניות גנובות כדי לבצע פשעים חדשים.

למרות הירידה בגניבות מכוניות בשני העשורים האחרונים

משקיפים מזהירים כי גנבים ממציאים כל הזמן דרכים חדשות ומתוחכמות לגנוב מכוניות. הטקטיקה כוללת השגת מפתחות חכמים, אשר ביטלו חיווט חם לגניבת רכב; שינוי מספרי זיהוי של רכב; ושימוש בזהות גנובה כדי לקבל הלוואות לרכב בשווי גבוה. הלשכה הלאומית לביטוח פשיעה מצאה שבין 2013 ל-2015 היו למעלה מ-147,000 כלי רכב גנובים עם מפתחות שהושארו בתוכם.

רוב הגנבים הם אנשי מקצוע מנוסים שיכולים להיכנס לרכב תוך דקה

לדעת מה שבעלי רכב לא יודעים, גנבים יכולים לרוב לשדרג מכונית תוך פחות מ-10 שניות. מומחים מבינים מה מושך את תשומת ליבו של גנב המכוניות כאשר הוא מחפש מטרה חדשה וכיצד להגן על הרכב שלך. מומחים מבינים מה מושך את תשומת ליבו של גנב המכוניות כאשר הוא מחפש מטרה חדשה וכיצד להגן על הרכב שלך.
למידע מורחב על למנעולן מומלץ המבצע פריצת רכבים לחץ וכמה עולה פורץ רכבים מקצועי מומלץ לבקר באתר manulan24-7.co.il

אבל יש מכוניות שאפילו הגנבים המנוסים ביותר לא יכלו לגנוב. אולי הפעם היחידה שבה אתה יכול לגנוב בנוחות ניידת משטרה היא במשחק הווידאו Grand Theft Auto.

למרבה המזל, מערכת מעקב אחר רכב גנוב כמו מערכת LoJack הופכת את הסתרת הרכב לקשה הרבה יותר. מכיוון שה-LoJack הוא מכשיר נסתר ולכן, גנבים אינם יכולים לדעת באילו מכוניות יש אותו ובאילו אין, הדבר מפחית את המספר הכולל של גניבות.

זה לא בהכרח יעצור את הגנב

אבל תקבל התראה בווידאו אם יש חדירה כדי שתדע לפחות מתי זה קורה ויש לך ראיות להראות למשטרה. בנוסף, גשש ה-GPS לא יפחיד את הגנב, למעשה, יש להחביאו, אך הוא יכול לעזור לכם לעקוב אחר הרכב שלכם במידה והוא נגנב. אתה יכול להשתמש במכשיר מעקב GPS כדי לעקוב אחר מיקום הרכב שלך.

אלו מכוניות שבהן הבעלים אפילו לא צריך ללחוץ על כפתור

כדי לפתוח אם המפתח נמצא במרחק מה מהמכונית. אם יש לך רכב שנגנב בדרך כלל, כמו הונדה של אמצע שנות ה-90, השתמש במנעול הגה כמו קלאב. חפש מנעול הגה מתכתי יציב בגודל שיתאים לרכב שלך.

ניתן גם לשים מדבקות על הרכב עם שם אזעקת הרכב

שזו שיטה פסיבית נגד גניבה. המערכת משתמשת בטכנולוגיית תדרי רדיו FM, המזוהה עם ניידות משטרה מאובזרות במיוחד כדי לאתר רכב גנוב. באמצעות גישה זו, גנב יכול להתחמק בבטחה מגילוי ולהמשיך לגנוב כלי רכב בתחומי שיפוט שונים.

חלק מהחוטפים מוחקים את מספר VIN מהרכב הגנוב ומתקינים במקומו מספר VIN חדש

ה-VIN החדשים הללו חוקיים ומגיעים ממותגים דומים. חוטפי רכבים משיגים את המספרים החדשים הללו על ידי העתקת מספרי VIN תקפים ממותגים ודגמים דומים, ולאחר מכן זיוף והתקנה של מספרי VIN חדשים על הרכב הגנוב.

בנוסף

פולקסווגן טיגואן 2017 מאפשרת לבעלים לגשת לרכב באמצעות אפליקציית סמארטפון, שבה יש גם איתור רכב גנוב שיכול לסייע במעקב אחר הרכב במקרה של גניבה או שוד. אימובילייזר המנוע האלקטרוני גם עזר להפחית את מספר הגניבות שחווה רכב זה מכיוון שהוא מונע מהמנוע להתניע עם מפתח אחר. נסיעת מבחן יכולה גם לתת לגנב לעתיד מושג היכן מאוחסנים מפתחות המכונית כך שהגנב יוכל לחזור מאוחר יותר לגנוב את המכונית.

גניבת רכב (נקראת גם גניבת רכב, ובארצות הברית גניבת רכבים גדולים) היא מעשה פלילי הכולל גניבה או ניסיון גניבה של מכונית. בשנת 2019, מספר גניבות הרכב היה 219.9 לכל 100,000, עלייה מ-230.2 בשנת 2018.

721,885 מכוניות נגנבו בשנת 2019

ירידה של 4% מ-751,885 כלי רכב בשנת 2018, לפי ה-FBI. גניבות כלי רכב הראו מגמת ירידה ב-26 שנים מאז הגיעו לשיא של 1.7 מיליון ב-1991, ירידה של 43% ל-721,885 כלי רכב ב-2019, לפי ה-FBI. … גניבות רכב ירדו לפחות מ-70,000 בשנה, אבל הפסדי פריצה וגניבות רכב עולים על מיליארד דולר בשנה.

Related Posts