איפה אפשר להקים חנות אינטרנטית?

זיהוי הנישה שלך ומציאת מוצרי המסחר האלקטרוני הנכונים למכירה הם קריטיים להצלחת החנות האינטרנטית שלך. אם אתה מגלה שיש כבר המון סוגים של חנויות למוצר מסויים, אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. אתה יכול גם להשתמש במילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות אינטרנטיות מיוחדות כבר זמינות ועד כמה הן מיוצגות בשוק. לאחר שבחרתם את המוצרים הספציפיים שאתם רוצים למכור, הגיע הזמן לחקור את הספקים שלכם.

אתה יכול לפתוח חנות תחביבים עם קטלוג קטן של מוצרים עם Coi חנות אינטרנטית החל מ-49 ש"ח לחודש, עם זאת כמעט לכל בוני האתרים יש גם חנות וירטואלית / תוכנית מסחר אלקטרוני המאפשרת לך למכור יותר מוצרים ו מספק כלי מסחר אלקטרוני ייעודיים. רוב בוני האתרים מאפשרים לך למכור 1 עד 5 מוצרים בתוכנית חינמית (אם קיימת).

הפלטפורמה של Coi חנות אינטרנטית – משלב את כל ערוצי המכירה – החל מ-49 ש"ח לחודש – פלטפורמת ספקים משולבת בחינם – מצוינת עבור מכירות מקוונות, מכירת מוצרים פיזית ושילוב הכנס והפעל מכירה מיוחדת – מיקוד רב-ערוצי – כן, קישוריות אמזון, איביי, פייסבוק.

דרכים פשוטות להקמת חנות אינטרנטית ב- Coi

אם אתה בעל עסק קטן המעוניין למכור מוצרים או שירותים מקוונים הגעת למקום הנכון: בונה החנויות האינטרנטיות הטובות ביותר הוא זה שמתאים לצרכי המכירה והמודל העסקי הייחודיים שלך. סטארט-אפים ועסקים קטנים המחפשים את פלטפורמת המכירה המקוונת הרב-ערוצית השלמה ביותר צריכים לשקול את Coi כאחד ממפתחי החנויות המקוונות הטובות ביותר שיש.

במילים אחרות לפלטפורמות מסחר אלקטרוני ייעודיות יש את כל התכונות שאתה צריך אם אתה רוצה להפוך למוכר מקוון שאי אפשר לזלזל בו. פלטפורמות מסוימות, כמו Coi, מקלות על השקת חנות מסחר אלקטרוני עם תמיכה קטנה או ללא תמיכה למפתחים. לתוכניות אלה יש תבניות חנות מובנות, כך שסוחרים יכולים להתאים בקלות את האתרים שלהם ללא ידע בקידוד או עיצוב גרפי. מוכרים יכולים להשתמש באתר האינטרנט שלהם כדי להתחבר ישירות ללקוחות שלהם ולעודד קניות.

האסטרטגיות הבאות מאפשרות לאנשי מכירות למקד את תחומי העניין של לקוחות דרך חנות אינטרנטית משלהם כדי להבליט את העסק שלהם מאנשי מכירות פחות מנוסים אם עיצוב האינטרנט של החנות שלך משאיר ספק רב – הנוכחות המקוונת שלך נידונה לאבדון אם תעשה זאת. לא מבצעים תוכן באיכות גבוהה.

אם שיעורי ההמרה שלך משתפרים בעקביות ועלויות רכישת הלקוחות שלך יורדות הדבר מאפשר לך לקנות יותר לקוחות עם אותה כמות הון. כדי להפוך את החנות שלך למעניינת לקנייה ולמוצרים קל למצוא, התאם אישית דפי קטגוריות מוצרים, כתוב תיאורי מוצרים מפורטים והעלה תמונות של מוצרים שיימכרו. תחילה תן למוצר שלך שם, ואחריו תיאור מפורט.

אילו מוצרים ניתן למכור בחנות אינטרנטית?

אם יש לי תריסר מוצרים ו/או מתכנן להוסיף או לשנות מוצרים על בסיס קבוע אתה יכול להשתמש בדף תכונות המוצר כדי להדגיש מוצרים חדשים, מכירות או סגירה. אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, עליך להוסיף את דף החנות שלך לרשימה זו מכיוון שהם למעשה קונים את החנות המקוונת שלך. זה המקום שבו אתה צריך לוודא שתמונות המוצר שלך נראות מקצועיות. אם יש לך דף פייסבוק לעסק שלך, תוכל לשלב אוטומטית את החנות שלך בדף זה.

עם Coi חנות אינטרנטית, אתה יכול ליצור חנות מקוונת משלך ולמכור עד 7000 מוצרים (עם אפשרויות בלתי מוגבלות). הגיע הזמן להרכיב הכל כך שתהיה מוכן ליצור את החנות המקוונת שלך. המטרה שלנו היא להפעיל את החנות שלך היום.

לאחר ההחלטה על אסטרטגיית שיווק בחירת נישת מוצר היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו. על ידי אימוץ האסטרטגיה הנכונה לפני שהאתר שלך עולה לאוויר, אתה יכול להציב את הקרקע להצלחה במסחר אלקטרוני על ידי כך שאתה יודע איך להקים חברה, איך להקים את האתר שלך וכיצד לעמוד בדרישות מס המכירה של העסק המקוון שלך.

הצוות ב- Coi יעזור לך להרכיב כמה תוכניות שיווק לעסק שלך תשאל שש שאלות חשובות שאתה חייב לשאול ולענות עליה לפני פתיחת חנות מקוונת, ויגיד לך מה אתה צריך להשלים ובהישג יד כדי ליצור משלך באינטרנט חֲנוּת. אם כבר יש לך אתר אינטרנט ואתה רוצה להוסיף חנות מקוונת (כגון אתר מדיה חברתית או בלוג), כלים נוספים כמו ממשק גרירה יהיו שימושיים.

לפרטים מורחבים בנושא של איפה אפשר להקים חנות אינטרנטית? ניתן לגלוש לאתר

Related Posts