כמה עולה אמבולנס

עבור חולים ללא ביטוח בריאות, עלות שירות אמבולנס תלויה בדרך כלל במיקום, אם הנסיעה היא חירום או מתוכננת, כמה קילומטרים החולה נוסע, והאם נדרשת תמיכת חיים או תמיכת חיים בסיסית. עבור חולים עם ביטוח בריאות, דמי כיס עבור שירותי אמבולנס מורכבים בדרך כלל מתשלום השתתפות עצמית של $15 עד $100 או יותר, או ביטוח משותף של 10% עד 50%.

חלק מספקי אמבולנסים "משלמים את החשבון"

מחייבים את המטופל עבור יתרת החשבון מעבר למה ששילמה חברת הביטוח אם אין להם חוזה עם אותה חברת ביטוח; כמה מדינות אסרו את הנוהג. לפי שירות האמבולנס של וודבורן בוודבורן, אורגון, מטופלי הביטוח המסחריים שלהם משלמים בממוצע 432 דולר מכיסם. לשם השוואה, אמבולנסים אוויריים יכולים לעלות למטופל הממוצע 21,700 דולר לאחר תשלום עבור הביטוח.

בשנת 2017

ספקי אמבולנס אוויר גבו בממוצע 36,400 דולר עבור הובלת מסוקים של חולים מבוטחים פרטיים. למרות החוקים החדשים, אמבולנסים קרקעיים עדיין יכולים "לשלם את החשבון", והעלות הממוצעת של אמבולנס קרקעי שאולי תשלם מכיסם עם תשלום/השתתפות עצמית בתוספת חשבון איזון היא כ-1,200 דולר לכל חולה שהוסע. .

חולים אלו נותרים עם מערכת מפוצלת מאוד שבה העלות של טיול אמבולנס כזה עשויה להשתנות מאוד מעיר לעיר

כאשר אתה צריך לפחות שני ספקי אמבולנס ניידים לפעול בכל זמן נתון (המכסים את כל 24 שעות ביממה וכל שבעת הימים בשבוע), העלויות עלולות להיות מדהימות, לדברי מור. על פי מסמך שפרסם משרד רואי החשבון הכללי, הצוות הרפואי מהווה כ-61% מעלות התפעול של אמבולנס זה.

לאחר ש-3,660$ עבור כל זה נאספים וממוצעים מעל 10 חשבונות ER

השטר של 1,500$ הופך לעמלה של 366$, או בערך 24.4%, וזה לא כל כך נורא. אז UHU 0.300 כפול נסיעת אמבולנס ממוצעת של $366 נותן לך $122, שזה מה שהאמבולנס הבדיוני שלנו מרוויח בכל שעה, פחות מרוב הרופאים. במילים אחרות, Medicare משלמת מעט פחות עבור נסיעות אמבולנס מהעלות האמיתית של הנסיעות.

בנוסף, החשבון הרפואי Advanced Life Support Level 2 עלה מ-$1,420 ל-$1,625, עלייה של 14%. שיעור האמבולנס המתקדם ברמה 1 עולה מ-$1,310 ל-$1,525, שהם גם 16 אחוזים.

Pinellas משלם 2.8 מיליון דולר נוספים מדי שנה לפראמדיקים פלוס

כדי לרכוש חומרים מתכלים כגון תחבושות ותרופות לאמבולנסים ולכבאיות המשמשות בשירותי רפואה חירום. העיר ניקולס הילס, אוקלהומה מציעה תוכנית מנוי של $2.50 לחודש לנסיעות אמבולנסים ללא עלות ישירה, אך מי שאינם חברים משלמים $1,100 ועוד $9 למייל עבור שירותי אמבולנס.

לכן

אתה יכול לבקש מבית החולים להתקשר לחברת האמבולנסים המתאימה ולחסוך לך את הטרחה לשלם את החשבון מכיסך הפרטי. התקשר לשירותי החירום שלנו בטלפון 1.877.987.2083 לקבלת עותק של החשבון שלך או כל סיוע אחר. אם תבקשו ממפעיל האמבולנס להסביר כיצד מתנהל החשבון.

כאשר אתה מקבל חשבון עבור אמבולנס

אתה רק לעתים רחוקות לוקח בחשבון את כל העלויות הקשורות לרכב לפני שאתה מתקשר למספר 9-1-1. כפי שהסברנו קודם לכן, שירותי רפואת חירום (EMS) הם לרוב יקרים יותר ממה שאתה עשוי לחשוב. ישנם גורמים רבים שתורמים לעלויות האמבולנס הגבוהות שלנו, החל מעלויות הציוד ושכר הצוות ועד לליקויים בהחזר האמבולנסים.

המצוקה של ברספילד

היא ספציפית לשוק הבריאות בארה"ב, שם מחקרים מראים שרוב הנסיעות באמבולנס משאירות מטופלים עמוסים במאות דולרים בחשבונות רפואיים לא מקוונים. עם זאת, אמבולנסים קרקעיים לרוב לא נכללו בחקיקה הפדרלית שמטרתה "להפתיע" הוצאות רפואיות המתרחשות כאשר ספקים מחוץ לרשת גובים יותר ממה שמבטחים מוכנים לשלם, מה שמותיר למטופלים מאזן. כמה מדינות – קולורדו, דלאוור, פלורידה, אילינוי, מיין, מרילנד, ניו יורק, אוהיו, ורמונט ומערב וירג'יניה – פועלות באופן אקטיבי לתיקון פרצה בלתי צפויה בחיוב האמבולנס הקרקעי.

בינתיים

תומכי הצרכנים מציעים למטופלים לנסות לנהל משא ומתן עם המבטחים ושירותי האמבולנס שלהם. הם עשויים להתקשר בחוזה חד פעמי עם חברת אמבולנסים שיצמצם את הסכום שאתה צריך לשלם. אם אתה יכול להוכיח שהתמודדת עם מקרה חירום, הם עדיין יכולים לכסות את רוב החשבון.

אם האמבולנס מונע על ידי פרמדיקים ולא על ידי טכנאי רפואת חירום

הדבר יביא לשכר גבוה יותר גם אם החולה לא נזקק לשירותים ברמה פרא-רפואית. המשמעות היא שאם יש יום שבו ההסעה אינה זמינה, EMS לא תקבל החזר לאנשי אמבולנס. אם המטופלת במצב טוב ואין צורך לקחת אותה לבית החולים, האמבולנס שהרגע הציל את חייה לא ירוויח שקל.

נסיעה באמבולנס יכולה להיות יקרה לשמצה

אבל לפעמים זה רע הכרחי כשאתה במשבר בריאותי. לדברי מומחה הבריאות שלנו ג'ונתון הס מ-Athos Health, בדרך כלל יש שני צדדים המעורבים בחשבון אמבולנס. הדרך להשתמש ב-UHU כדי לראות מה מצבו של אמבולנס היא להכפיל אותו בסכום הממוצע שמוציא נסיעה באמבולנס (בדוגמה שלנו, $366). חברות הביטוח חייבות לקבל את התעריפים הללו בעת משא ומתן עם ספקים, וחברות אמבולנס אינן יכולות לאזן את החשבון מחוץ להן.

במקום זאת

מטופלים לכודים במערכת שבה EMS יכול לגבות אלפי דולרים באופן חוקי עבור נסיעה בודדת, גם אם הטיול מתחיל בבית חולים ברשת. כל החולים הללו הזעיקו אמבולנס בשעת חירום וקיבלו חשבונות בלתי צפויים. מחקר בריאותי שפורסם באפריל מצא כי 71% מכל נסיעות האמבולנס בשנים 2013-2017 עבור חברי תוכנית ביטוח לאומי גדולה היו כרוכות בחשבונות פוטנציאליים בלתי צפויים. הדוח הגיע למסקנה שמדיקייר שילמה יותר מ-50 מיליון דולר ב-2012 עבור חשבונות לא נאותים עבור שירותי אמבולנס, כולל הסעות חירום כביכול שהגיעו לבית אבות במקום בבית חולים.
לעוד מידע בתחום של כמה עולה אמבולנס עליך לבקר ב- meda-ly.co.il

 

כדי לנצל את הטבות ההחזר הניתנות על ידי Medicare, Medicaid וחברות ביטוח פרטיות, הציגה שיקגו את התעריף הראשון עבור משתמשי אמבולנס בשנת 1985. בעיצומה של מגיפת COVID-19. הפרמדיקים המוסמכים של מכבי האש של שיקגו מספקים טיפול רפואי חירום, כולל הובלה אמבולנס, 200,000 פעמים בשנה.

 

Related Posts