מודדים מוסמכים

מודדים מוסמכים באיזור השפלה – במי לבחור?

יש רק מספר קטן של מודדים באיזור רחובות, הממונים בו זמנית מודדים ומודדים מושבעים להערכת קרקעות ומבנים, ולאחר שקיבלו השכלה/הכשרה נאותה והשלמת הליך הבדיקה והקבלה, הפכו לחברי המלכותי. מכון מודדים מוסמכים. 

כחברים מקצועיים ומודדים מוסמכים אנו בקיאים בנדל"ן ומקפידים על קודים התנהגותיים קפדניים

אנו מציעים שבעתיד, כל הערכה שתבוצע על ידינו תוקלט ויחתום באותו אופן כהערכה עצמאית, בהתאם לנהלים הסטנדרטיים בתעשייה מפקידים למודדים מקצועיים אחריות אישית ומקצועית לאופן שבו הם מבצעים את הערכתם. ניהול הנכסים שלך מעסיק עובדים מוסמכים בלבד (מודדים, סוחרי נדל"ן, מומחי ניהול נכסים, בוגרי תואר מהטכניון, מהנדסים אזרחיים מוסמכים) אשר תמיד מעודכנים בהתפתחויות האחרונות הודות להכשרה (2-3 פעמים בשנה) ועבודת צוות. ..

כל עבודתנו מתבצעת על ידי מודדים מנוסים ומוסמכים משלנו 

ואנו עובדים באופן קבוע עם לקוחות ברחבי רחובות. עבדת במשרה מלאה כמומחה או מודד במשך שנתיים מתוך עשר השנים האחרונות ויכולת להוכיח את כישוריך המיוחדים. למעשה, שאל את תנאי התשלום הכלליים שלהם לפני ביצוע כל עבודת מעקב. בנוסף, אנו מספקים מספיק ביטוח אחריות תאגידית ונזקי רכוש, וכן ביטוח נאמנות כביטוח החובה של העמותה שלנו באיי הבתולה הבריטיים.

היום אני יועץ נדל"ן, מנהל ויזם. עבודתי מתמקדת בתהליכי ניהול נדל"ן מסחרי מורכבים וכן במחקר ופיתוח טכנולוגיות מידע בתחום הנדל"ן. לדוד ניסיון של למעלה מ-30 שנה בייעוץ נדל"ן ובנייה באירופה.

בעקבות ההסמכה המוצלחת של תורסטן גרובר בתור מודד מוסמך של RICS

מתווספת גם הסיומת "מודדים מורשים". ערך זה נקבע על ידי ה-VOA, המעסיקה מומחים מוסמכים ועל פי חוק מחויבת לבצע הערכה משלה באופן עצמאי. מעסיקי סוקרי בנייה יחפשו אנשים שאינם רק מוסמכים על הנייר לבצע את העבודה, אלא שיכולים גם ליישם בהצלחה את המיומנויות הללו בסביבות מאתגרות.

מדיניות ההשקעות של Stenprops

היא להשקיע בתיק מגוון של נכסים תעשייתיים בחכירה מרובת (MLI) ברחובות במטרה אסטרטגית להפוך לעסק הדגל. כך תוכלו להישאר איתנו, ליהנות מהעדכונים שלנו ולהתעדכן במתרחש וכיצד מתפתחים מגזרי התיירות, המסחר והשירותים ברחובות. אצלנו אתה, כבעלים או יועץ ניהולי, עומדים במרכז הפעילות שלנו.

עם השלמת המכירה, בהנחה שלא יירכשו נכסים נוספים של MLI, חלקה של MLI בתיק יעלה ל-60% על בסיס הערכות סך נכסי הנדל"ן שלהם נכון ל-31 במרץ 2020.

סביר להניח שיתעוררו שאלות לא רק לגבי ניסיון וכישורים כלליים, אלא גם לגבי הבעיות הקשורות לתפקיד, כמו גם האם לשאול שאלות את המראיין.

מידע זה הוצא מתוצאות ביקורת לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2020, אשר הוכנו בהתאם לתקני דיווח כספי בינלאומיים. מכירות נטו, בניכוי עלויות עסקה צפויות, החזרי חוב וארנונה, צפויות להיות 15.5 מיליון אירו.

Related Posts