כיצד עושים דיאטה?

מצד שני, שיטת הרזיה שאינה דורשת הגבלות קיצוניות ומומלצת להוריד 1-2 קילו בשבוע יכולה לעזור לכם לפתח הרגלי אכילה בריאים וברי קיימא ולספק תזונה מספקת ממגוון מזונות. קבוצות מזון ולעזור לך להשיג בריאות מיטבית. עם זאת, שילוב של תזונה בריאה יותר עם יותר פעילות היא הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל, לשמור על המשקל לאורך זמן ולשפר את הבריאות. ברגע שיש לך משקל תקין, סמוך על תזונה בריאה ופעילות גופנית שיעזרו לך לשמור על המשקל שלך לאורך זמן. אם אתם מתכננים לרדת במשקל עודף תוך שבוע בלבד, אנא זכרו שזה לא קל, עליכם להקפיד על דיאטה מוגבלת כדי לראות את היתרונות.

הפוך את המשימה שלך לאכול שלוש ארוחות ושתי חטיפים כל יום ולהמתין לא יותר משלוש או ארבע שעות ללא אוכל

אכלו מזונות עתירי סיבים וכלי חלבון מספיק בתזונה, מכיוון שזה יעזור לכם להתמודד עם כאבי רעב במהלך צום. אם אתה משתמש במזון כמנגנון הגנה, למשל נגד מתח, יכול להיות קשה מאוד לרדת במשקל ואף עלול להוביל לעלייה במשקל.

אכילת הרבה מזונות מסוימים

כגון אשכולית או בשר. להפחית באופן דרסטי את תכולת הקלוריות; o ביטול קבוצות מזון שלמות כגון פחמימות עלול לגרום לבעיות תזונתיות. החוכמה לירידה בת קיימא במשקל היא לבטל מזונות עשירים בקלוריות אבל לא גורמים לך להרגיש שובע (כמו ממתקים) ולהחליף אותם במזונות שממלאים אותך ללא קלוריות (כמו ירקות). הסיבה לכך היא שדיאטות אופנתיות יכולות להיות מגבילות להפליא ולעיתים קרובות גורמות לנו להרגיש רעבים וחוסר שביעות רצון, שלא לדבר על חוסר אנרגיה.

עם דיאטה שבועית

אתה יכול לרדת במשקל במהירות ולהרגיש מצוין תוך שבעה ימים בלבד מבלי לגווע ברעב בדרך. דיאטות הכל או כלום נוטות לכישלון, אבל תוכנית דיאטה שבועית מאפשרת לך לאכול שלוש ארוחות מלאות ביום, כולל הרבה פירות וירקות בריאים, ולנשנש בין הארוחות. אתה תרגיש שבע ומרוצה מצריכת החלבון הגבוהה שלך ומשפע הפירות והירקות העשירים בסיבים.

אין גימיקים לדיאטה שבועית

רק טיפים מועילים והוראות פשוטות. עם דיאטה שבועית זו, אתה יכול לרדת עד 7 קילו בשבעה ימים. למה לשאוף בדרך כלל בדיאטה דלת פחמימות קפדנית, אתה בדרך כלל תוריד 2-6 פאונד (1-3 ק"ג) בשבוע הראשון, ולאחר מכן ממוצע של כ-0.5 ק"ג בשבוע, בעוד שיש לך הרבה משקל כדי לרדת במשקל .

דיאטה דלת פחמימות או קלוריות יכולה להפחית משמעותית את המשקל

אך המהירות תלויה באדם. אנשים בדיאטה דלת פחמימות קפדנית מאוד יכולים לרדת במשקל מהר יותר, ומי שמתאמן באופן קבוע יכול גם (בונוס). אם אתה צריך לרדת הרבה במשקל עודף, אתה יכול להתחיל מהר יותר, למרות שחלק מהמשקל שאתה יורדת בהתחלה מגיע מאיבוד מים.

ומכיוון שדיאטות הרזיה רבות אינן משנות לצמיתות את אורח החיים הבריא שלך

גם אם תרד במשקל, ברגע שתפסיק לעשות דיאטה, המשקל שלך יתאושש במהירות. בנוסף, לאחר שעושים דיאטה משנים הרגלי אכילה מגבילים מדי, דיאטות לירידה מהירה במשקל מקדמות לעיתים קרובות התאוששות במשקל, מה שמוביל למחזור דיאטת יו-יו שעלול להחליש את המורל.

במקרים מסוימים

ירידה מהירה יותר במשקל בטוחה אם היא נעשית בצורה נכונה, כגון שמירה על דיאטה דלת קלוריות בפיקוח רפואי או התחלה מהירה של תוכנית אכילה בריאה בפרק זמן קצר. לא משנה איזו אסטרטגיית ירידה במשקל תנסו, חשוב לשמור על מוטיבציה ולהימנע מטעויות אכילה נפוצות כמו אכילת יתר רגשית. מחסור ארוך טווח במזון יכפיל את המאמצים שלך להבטיח תזונה בריאה על ידי האטת חילוף החומרים שלך ויאפשר לך לאכול יתר על המידה בסוף היום. עדיף להקפיד על תזונה בריאה בימים שאינם בצום ולהימנע מאכילת יתר.

הדיאטה צריכה לכלול מזונות שאתה נהנה ותרצה לאכול במהלך חייך

לא כאלה שאתה יכול לסבול לאורך התוכנית. אם אתה לא אוהב לאכול לפי תוכנית, אם זה מחמיר מדי, או אם זה נהיה משעמם, אתה כנראה לא תתמיד בזה, כך שירידה במשקל לטווח ארוך היא לא סבירה. ובכן, אם המטרה שלך היא לרדת במשקל, אנו ממליצים לך לעקוב אחר כל הטיפים לעיל, כולל שמירה על דיאטה דלת פחמימות.

דיאטה דלת קלוריות יכולה גם להוביל לירידה במשקל וקל יותר לשמור עליה לאורך זמן

מחקרים הראו גם שדיאטה דלת פחמימות יכולה להפחית את התיאבון, מה שיכול להוביל לפחות קלוריות מבלי לחשוב על זה או להרגיש רעב (3 מקורות מהימנים). גם הקפדה על תזונה דלת פחמימות עלולה להיות קשה, מה שעלול להוביל לדיאטת יו-יו ושיעור הצלחה נמוך יותר בשמירה על משקל תקין.
למידע מורחב בנושא של כיצד עושים דיאטה? עליך לבקר באתר be-fit.co.il

בסופו של דבר, אתה עשוי לגלות שתזונה מאוזנת יותר המכילה פחמימות מורכבות היא בת קיימא יותר. לכן, אכילת מזונות בעיכול איטי חשובה מאוד לשליטה במשקל.

ישנם מחקרים רבים התומכים באורח חיים דל שומן

ויש ראיות חזקות לכך שאתה יכול לרדת במשקל על ידי הפחתת צריכת הפחמימות שלך. דיאטות דלות פחמימות ומזונות מלאים ודלי קלוריות יעילים לירידה במשקל ועשויים להיות קל יותר לביצוע מאשר דיאטות אחרות. שורה תחתונה: הפחתת כמות הסוכר, העמילן או הפחמימות בתזונה יכולה לעזור לדכא תיאבון, להוריד את רמות האינסולין ולרדת במשקל. לאבד כמה קילוגרמים באמצעות שיטות בריאות יש כמה יתרונות, כמו בקרת סוכר טובה יותר, לחץ דם בריא יותר וסיכון נמוך יותר למחלות כרוניות.

ישנן דיאטות רבות שעוזרות לך לרדת במשקל במהירות

ומשאירות אותך רעב וחסר כל. אין ספק, כדי לרדת במשקל, אתה צריך לשנות את אורח החיים שלך ולעשות קצת עבודה, אבל הכל מסתכם בבחירה פשוטה. אם עלית במשקל בחופשה, או אם האכילה הבריאה שלך ירדה רק מעט, נסה את 12 העצות המהירות האלה כדי להחזיר אותך למסלול. מציאת שיטת ההרזיה המתאימה לך ככל הנראה ייקח קצת זמן ותידרש סבלנות, מאמץ וקצת ניסויים עם מזונות ודיאטות שונות.

בעוד שחלק מהאנשים מגיבים היטב לספירת קלוריות או לשיטות מגבילות דומות

אחרים מגיבים טוב יותר ליותר חופש בתכנון תוכניות ההרזיה שלהם. לא משנה באיזו תזונה מתאימה לתיאבון ולאורח החיים שלך, כל התוכניות מעודדות התמקדות במזון מלא.

אם אתם אוכלים תזונה עשירה בפירות וירקות טריים

סביר להניח שתקבלו את הויטמינים והמינרלים הדרושים כדי להאיץ ולרדת במשקל. אבל נטילת ויטמינים שיכולים להשלים את התזונה שלך היא גם רעיון טוב; ויטמיני B (במיוחד B2 ו-B12) יכולים להגביר את האנרגיה, ויטמין D יכול לווסת את התיאבון ולקדם ירידה במשקל, ומגנזיום יכול לעורר ליפוליזה, שהיא המקור לאחסון שומן בגוף. תהליך שחרור השומן במקום.

Related Posts