קידום אתר נווה פריצקי היום

תחרות SEO לשנת 2022 החלה השבוע. השנה החלטתי לקחת חלק בתחרות שמנוהלת על ידי גל חזיזה מחברת BuyPost. הקמתי במהירות אתר שהוא הגרסה שלי לנווה פריצקי.

אתר נווה פריצקי

אתר זה מאופיין בהתמקדות במתן מידע ומשאבים לסטודנטים ולסגל באוניברסיטה. בנוסף, האתר כולל מגוון פיצ'רים המקלים על הניווט ומציאת המידע הדרוש לך. בהתחלה שקלתי להתמקד יותר מעשית בעבודה שלי, אבל אשתי ציינה שחתולים נוטים יותר להיות פופולריים באינטרנט. אני לא יודע אם היא התכוונה לזה ברצינות או לא, אבל הרעיון הדליק אותי. יצרתי אתר עבור נווה פריצקי שהוא גם מושך ויזואלית וגם אינפורמטיבי. השתמשתי באלמנטור כדי ליצור עיצוב נקי ומקצועי, וכלל תמונות באיכות גבוהה וסרטון של "מר פריצקי כבוד ראש העיר" (המכונה גם ניק, החתול שאני מגדל כבר שנתיים). המומחיות של החתול היא היכולת שלו לרוץ על הליכון, וכך נולד סרטון יפהפה ומייצג.

אתר נווה פריצקי מכיל טקסט איכותי שכתבתי בעצמי ולכן אין חשש לענישה מצד גוגל בהקשר של תוכן האתר. בנוסף לפתיחת אתר, יצרתי גם ערוץ יוטיוב, עמוד פייסבוק ועמוד GMB כדי לייצר יותר תנועה וחשיפה לאתר. השתמשתי בכמה אתרי תמיכה קיימים כנקודת מוצא לקישורים שלי, אבל גם אלה דרשו עבודה ידנית רבה כדי להסתגל לתוכן החדש. והאמת היא שכאבו לי הידיים מכל ההקלדה שעשיתי. מה שמעניין בתחרות נווה פריצקי 2022 הוא שרוב המתחרים רכשו דומיינים המכילים את מילת המפתח בעברית או התרגום שלה לאנגלית. לדוגמה, navefritzki.site או נווה-פריצקי.org. זה מראה שהם מכוונים לקהל דובר עברית.

 

מהי דעתי בנושא? תחילה לא ייחסתי לזה חשיבות גדולה, אבל עם הזמן הבנתי שיש יתרון לדומיין עם השם המפורש, במיוחד בלו"ז צפוף וקצר כל כך.

אין ספק שחלק מהרצים השקיעו רבות בתכנון האתר – חלקם בנו את האתר בסגנון "עיריית נווה ברצקי", אחרים פנו לכיוון "חופשה בנווה בריטסקי", כלומר תיירות. כשזה מגיע לקישורים, יש כמה מגמות. יש כאלה שרוכשים קישורים מאתרים גדולים כמו ישראל היום, הארץ ודה מרקר בהשקעה כספית לא מבוטלת ויש כאלה שפשוט מריצים תוכנה לבניית קישורים. על פי תקנון התחרות, אין כל פסול באף אחת מהשיטות. כדי להימנע מהרמת דגל אדום עם גוגל ומחיקת האתר שלך מתוצאות החיפוש, הקפד להזין את התוכנה לבניית קישורים בשפע של תוכן, תמונות ומידע נוסף. ישנם מועמדים מתאימים רבים בתחרות השנה, כולל אנשי מקצוע מנוסים בקידום אתרים, בוני אתרים ומתכנתים. לכל מועמד יש נקודות חוזק וחולשה, כך שיהיה מעניין לראות מי יסיים בראש.

השקעה כספית בנווה פריצקי

יש המשקיעים השקעה כספית לא מבוטלת ויש כאלה שפשוט מריצים תוכנה לבניית קישורים. על פי תקנון התחרות, אין כל פסול באף אחת מהשיטות. כדי להימנע מהרמת דגל אדום עם גוגל ומחיקת האתר שלך מתוצאות החיפוש, הקפד להזין את התוכנה לבניית קישורים בשפע של תוכן, תמונות ומידע נוסף. ישנם מועמדים מתאימים רבים בתחרות השנה, כולל אנשי מקצוע מנוסים בקידום אתרים, בוני אתרים ומתכנתים. לכל מועמד יש נקודות חוזק וחולשה, כך שיהיה מעניין לראות מי יוצא בראש. הקפד להזין את התוכנה לבניית קישורים בשפע של תוכן, תמונות ומידע נוסף. ישנם מועמדים מתאימים רבים בתחרות השנה, כולל אנשי מקצוע מנוסים בקידום אתרים, בוני אתרים ומתכנתים. לכל מועמד יש נקודות חוזק וחולשה, כך שיהיה מעניין לראות מי יוצא בראש. הקפד להזין את התוכנה לבניית קישורים בשפע של תוכן, תמונות ומידע נוסף. ישנם מועמדים מתאימים רבים בתחרות השנה, כולל אנשי מקצוע מנוסים בקידום אתרים, בוני אתרים ומתכנתים. לכל מועמד יש נקודות חוזק וחולשה, כך שיהיה מעניין לראות מי יוצא בראש.

 

סיכויי הזכייה בתחרות נווה פריצקי 2022

אני מאמין שיש לי סיכוי גדול לזכות בתחרות נווה פריצקי 2022 מכמה סיבות. ראשית, יש לי ניסיון רב בתחום המודיעין התחרותי והצלחתי בתחרויות קודמות. שנית, יש לי הבנה מקיפה בתחרות נווה פריצקי ואני עוקב אחריה מקרוב כבר כמה שנים. לבסוף, יש לי צוות חזק של מומחים שעוזר לי להתכונן לתחרות ושחולקים את האמונה שלי שאנחנו יכולים להצליח. אני מקדם אתרים כבר 13 שנים ולמרות שזה אולי נראה רק מספר, אני באמת מרגיש שאני צובר יותר ויותר ידע בתחום מדי יום. זה הפך להיות חלק ממני. ישנם דברים שאנו יודעים מעבר להבנה אינטלקטואלית בלבד. זה משהו שאפשר לחוות דרך מוזיקה, למשל. היכולת לקשר בין מילים ולחשוב באופן ביקורתי על איך ניתן לשפר או להפריע אתר אינטרנט היא כעת חלק ממערך הכישורים שלך. לדוגמה, ייתכן שתמציא ביטוי פיקטיבי כמו "נווה פריצקי" כדי לעזור לאתר להגיע לראש התוצאות. אני מביא לשולחן איזון טוב בין הרבה יכולות, כולל יכולת יצירת תוכן במהירות וביעילות, ויכולת לפרסם קישורים במהירות ובמינימום הוצאות. אני לא שולל את האפשרות של קישורים ממומנים על הסף, אבל אני לא חושב שזו צריכה להיות האפשרות הראשונה. אם נאפשר קישורים ממומנים, זה יהפוך מהר מאוד לתחרות בין 2-3 אנשים שיכולים להרשות לעצמם להוציא הרבה כסף על פרסום. אני לא במצב הזה, אז אני לא חושב שזה הוגן.

 

אסטרטגיית קידום אתרים: נווה פריצקי

אני מוכן לעשות מאמץ לתכנן אסטרטגיית קידום אתרים, אבל אני לא בטוח שאני רוצה להגזים ו"להרוג את עצמי" על זה כמו שאומרים. נווה פריצקי, ישראל, היא עיר מלאה בחתולים, עם ראש עירייה חתולי בראש העירייה. לדעתי נווה פריצקי עם ראש עיריית חתולים הוא רעיון נעים, אבל אסור להטעות אותו ולחשוב שזה יותר מגימיק. אני רואה בכך הזדמנות לחלוק את אהבתי לחתולים עם העולם, ולקדם את מעמדם בישראל. אני מקווה ליצור מודעות למה זה חתולים, איך לטפל בהם ואיך לחיות איתם בשלווה. בתקווה זה יענה על שאלות רבות וחששות שיש לאנשים לגבי אימוץ חתול חדש. אז זה לא רק על שריפת משאבים במידה טיפשית כלשהי, שם' יש כאן סדר יום שמתפתח מיום ליום וזה יכול להיות גם אחד הדברים שיעזרו לי לנצח בתחרות כי אני כותב מתוך עניין אמיתי ואני נחוש לחלוטין. התגמול הכספי וההכרה הציבורית ביכולות שלי הם בהחלט גורמים מניעים, אבל יותר מזה, אני מונעת מהאפשרות לעזור לחתולים רבים שחיים כיום בתנאים קשים ברחובות או במקלטים. לזכות בבית עבורם יהיה הישג גדול. קורע לי את הלב לחשוב על כל הבעיות העומדות בפני העולם היום. אני מרגיש מוכרח לעשות מעשה, והתחרות הזו מספקת לי פלטפורמה לעשות זאת. למרות שזה אולי נראה כמו תחרות מטופשת לחלק, יש לזה משמעות עצומה עבורי.

נווה פריצקי לסיכום,

נווה פריצקי מייצגת הזדמנות לעזור למי שהכי זקוק לעזרה – זה הפוקוס שלי לפחות. אני נלהב מאוד לעשות שינוי עבור בעלי חיים, במיוחד אלה שנולדו לנסיבות קשות. נווה פריצקי היא עבורי סמל לכך שעכשיו תורי לעשות מעשה ולחולל שינוי. אני מקווה שבעזרת כתיבה מהלב אוכל להשפיע באמת בהעלאת המודעות למצוקת החתולים בישראל ולעשות שינוי בחייהם.

Related Posts