איך לשלב סניקרס לגבר בבגדים

איך ללבוש נעלי ספורט עם בגדי גברים

טרנד הסניקרס כאן כדי להישאר, אז כדאי שכולנו נדע איך ללבוש סניקרס עם בגדי גברים.

ללבוש נעלי ספורט עם חליפה: ללבוש את מכנסי החליפה ונעלי השמלה. הוסף את נעלי הספורט מלמעלה.

ללבוש נעלי ספורט עם חולצה: ללבוש את החולצה והמכנסיים. הוסף את נעלי הספורט מלמעלה.

ללבוש נעלי ספורט עם ג'ינס: ללבוש את הג'ינס ונעלי השמלה או מגפיים. הוסף את נעלי הספורט מלמעלה.

ללבוש נעלי ספורט עם מכנסיים קצרים: ללבוש מכנסיים קצרים ונעלי שמלה או מגפיים. הוסף את נעלי הספורט מלמעלה

לנעול נעלי ספורט עם בגדי גברים זה לא טרנד חדש. זה קיים כבר שנים רבות וזה עדיין חזק. יש כל כך הרבה דרכים שונות ללבוש נעלי ספורט עם בגדי גברים ואתה יכול להיות יצירתי עם זה גם כן.

עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שנועלים נעלי ספורט עם בגדי גברים. ראשית, בחר את סגנון הסניקרס הנכון. זה יהיה תלוי באיזה סוג של בגדים אתה רוצה ללבוש אותם ועד כמה רשמי או לא רשמי האירוע. שנית, בררו איך ייראה שאר התלבושת שלכם כדי שתוכלו לתאם את הסניקרס בהתאם. לבסוף, התאימו את צבע הסניקרס שלכם לשאר התלבושת שלכם או לפחות תוודאו שהן מנוגדות יפה ביחד

מותגי הסניקרס הטובים ביותר לגברים והסיפור המסוגנן שלהם

המאמר דן במותגי הסניקרס הטובים ביותר לגברים ובסיפור המסוגנן שמאחוריהם.

נייקי הוא אחד ממותגי הסניקרס הפופולריים ביותר, ויש לו מבחר רחב של סניקרס לגברים.

הסיפור של נייקי התחיל כשפיל נייט וביל באוורמן נכנסו לחברת נעליים יפנית בשם Onitsuka Tiger בחיפוש אחר מפיץ.

נעלי נייקי הראשונות היו עשויות קנבס, גומי ועור, שנתפרו ביד על ידי אומנים יפנים.

לנייקי עדיין יש את המטה שלה באורגון והיא קיימת מאז 1964. החברה גדלה לשווי של למעלה מ-30 מיליארד דולר כיום.

מותגי הסניקרס הפופולריים לגברים הם נייקי, אדידס, ניו באלאנס ופומה. לכולם יש סגנון וסיפור משלהם. נייקי הוא המותג הפופולרי ביותר עם מגוון רחב של נעלי ספורט בצבעים וסגנונות שונים. לאדידס יש סגנון ספורטיבי יותר אבל מציעה גם כמה נעלי ספורט קז'ואל. לניו באלאנס מראה קלאסי שנוח מאוד ללבישה. לפומה תחושה ספורטיבית שהופכת אותה למושלם לריצה או כל פעילות גופנית אחרת.

נייקי: נייקי הוא המותג הפופולרי ביותר עם מגוון רחב של נעלי ספורט בצבעים וסגנונות שונים. סדרת אייר מקס היא אחת הקולקציות האייקוניות ביותר של נייקי הכוללת דגמים רבים ושונים כגון אייר מקס 90, אייר מקס 97, אייר מקס 95 וכן הלאה…

אדידס: לאדידס יש סגנון ספורטיבי יותר אבל מציעה גם כמה נעלי ספורט קז'ואל כמו Superstar או Stan Smith. סדרת NMD מבית אדידס נוצרה על ידי המעצב Yohji Yamamoto

ניו באלאנס: לניו באלאנס יש א

בגדי גברים שמשתלבים היטב עם נעלי ספורט

שילוב של נעלי ספורט עם בגדי גברים יכול להיות קשה. אבל זה לא חייב להיות. אספנו כמה טיפים וטריקים איך לשלב סניקרס לגברים בבגדים.

– ללבוש חליפה עם נעלי ספורט: ניתן ללבוש חליפה עם נעלי ספורט, אך הקפידו שהמכנסיים לא יהיו ארוכים מדי או קצרים מדי. אם אתה לובש חליפה, וודא שצבע הנעליים שלך מתאים לצבע החגורה או העניבה שלך.

– תלבשי עניבה ותלבשי נעליים עם ג'ינס: אם את לובשת ג'ינס, עדיף לנעול נעלי שמלה ולא סתם נעלי ספורט ישנות. אתה יכול גם ללבוש עניבה אם אתה רוצה להוסיף כמה נקודות סגנון לתלבושת שלך.

– לבשו מכנסי כושר ונעלי ספורט: זה לא משנה איזה סוג נעל אתם נועלים כל עוד הם נוחים מספיק בשביל להתרוצץ בחדר הכושר!

הרבה אנשים לא מודעים לכך שיש תלבושות ספציפיות ללבוש רצים. ייתכן שהם לובשים את הבגדים הלא נכונים עבור נעלי הספורט שלהם, מה שיכול לגרום להם להיראות מרושלים.

ישנם בלוגרי אופנה ובלוגרים רבים שיצרו מדריכי תלבושות כיצד ללבוש רצים עם בגדים. זוהי דרך מצוינת לתת השראה לאנשים שלא יודעים מה ללבוש עם נעלי הספורט שלהם ורוצים להיראות אופנתיים.