השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים בצבעי לבן

האוהלים החדשים שלנו הם אופציה נהדרת עבור חברות השכרה וספקי אירועים העובדים במכירת אוהלים קמעונאיים. תלוי בסגנון ובגודל האירוע שלכם, יש לנו שלושה סוגים של אוהלים שתוכלו לשכור.

אוהלי מסגרות הם מצרך עיקרי בענף האוהלים ומציעים מרחב פתוח וללא הפרעה לאירועים הקטנים, הבינוניים והגדולים שלכם. אוהל מסגרת מורכב משלד של מסגרות אלומיניום עם מחברי פלדה התומכים בתקרת האוהל.

סגנון האוהל הזה הוא עיצוב עצמאי, אך הוא מעוגן לעמוד בכוחות הרוח. חופות הן אוהלי מתח הנתמכים על ידי עמודי מרכז או בחורים המצפים את ההיקף. אוהלים מסוג זה אינם יקרים וזמינים ללקוחות לאסוף אותם ולהשכירם.

לחברת dbo-events יש את המבחר הגדול ביותר של השכרת אוהלים

לא משנה אם אתם זקוקים לאוהל כדי לשמור על האורחים והאוכל שלכם לחתונה באלמנטים מזג האוויר של מידלנד וטקסס, dbo-events הבחירה המושלמת עבורכם. אנו יכולים לספק לך אוהל בהזמנה אישית שתתאים לצרכים שלך, או אם אתה מעדיף לשכור אוהל מאשר לקנות אוהל, אתה יכול לשכור אותו באופן מקוון על ידי קריאה להשכרת אוהלים.

אנו מקבלים הזמנות עבור ציוד השכרת האוהלים שלנו

חבילות אוהלי לייקרה המסיבות שלנו מגיעים בכל הגדלים, קטנים מדי בכדי לארח מסיבות בחצר האחורית ועד לאירועים גדולים. יש לנו אוהלים גבוהים, אוהלים נמוכים, אוהלים לבנים, אוהלים צבעוניים, אדום, לבן, כחול, לבן וצהוב, אוהלים קטנים לבנים ואוהלים עצומים.

מסיבה בחצר האחורית ואוהל בד הוא בחירה מצוינת

אתה יכול להזמין חבילת מסיבות שמתחילה באוהל של המאה ומוסיפה שולחנות, כיסאות, מנורות ושאר פריטי צד בקופה. עדיף לקבלת פנים לחתונה, סגנון אוהל זה יכול לשמש לכל התכנסות.

תמיד תוכלו להסתמך על השכרת אוהלים

כדי להפוך את החוויה שלכם לקלה וללא מתח, בין אם אתם שוכרים אוהל לבן לאירוע ובין אם שוכרים אחד לאירוע קרנבל. בין אם אוהלים משפחתיים בחצר האחורית, אוהלי חתונה, אירועי חברה או מסיבות עליזות, dbo-events. מציעה אוהלים להשכרה באיכות לבנה לכל אירוע. אוהלים אלה יכולים להכיל את כל סוגי האירועים והשירותים האדריכליים.

השכרת אוהלים

הוא אוהל בעל ביצועים גבוהים המושלם לחתונות, פסטיבלים, סיום לימודים, אירועי חברה, גיוס כספים ועוד. מאירועים קטנים ועד אירועים גדולים, השכרת אוהלים עם חומרים כל כך איכותיים מעולם לא הייתה כל כך קלה. אנו מציעים מגוון רחב של אביזרים ושירותים שישמחו את האורחים שלכם.

אוהלים לאירועים אנו מציעים ארבעה סוגים שונים של אוהלים במגוון רחב של גדלים

כדי לענות על הצרכים של אירועים גדולים וקטנים. צרו קשר לקבלת עזרה בקביעת סוג האוהל וגודל האוהל המתאים לצרכי האירוע הספציפיים שלכם. אנו חברת אירועים מיוחדים בשירות מלא המציעה השכרת תפאורה בפריסה ארצית ופרויקטים עיצוביים בהתאמה אישית לכל האירועים והגדלים.

בין אם גשם או שמש, השכרת המרקיזה שלנו מבטיחה לכם ולאורחים שלכם להרגיש בנוח. האוהלים שלנו זמינים במגוון רחב של גדלים, סגנונות וצבעים המתאימים לאירוע ולתקציב שלכם, והם מושלמים לקבוצות גדולות או לקבוצות קטנות עם אוכל על השולחן. השכרת מרקיזות אצלנו מכסה כל דבר, החל מהקמה ופירוק.

אם אתם מתכננים לבלות את המסיבה שלכם ולרקוד את הלילה עם האורחים שלכם, אתם זקוקים לרחבת ריקודים ראויה. ב- dbo-events תוכלו לבחור בין שני סוגים שונים של רחבות ריקודים: פרקט עץ מסורתי או רצפות בסגנון ניו אינגלנד.

אוהלים לבנים נהדרים לחתונות

לפתיחות מפוארות, נשפים תודה, ענייני עניבה שחורה, מסיבות פרישה וסוגים אחרים של אירועים רשמיים. נקודות הנדנדה הגבוהות והבד המתוח הופכים את אוהלי המסגרת למועדפים על אירועי החוץ ביותר. אוהלים מובנים הם אוהלים בסגנון קדר המתאימים לחתונות וחגיגות.

אנא עיין בטבלה הבאה כדי להשוות את המספר הכולל של מ"ר הנדרש לאירוע שלך לבין המ"ר של האוהלים הבאים. אם כבר יש לכם אוהל, מומלץ ללכת עם גודל האוהל הבא, אך עדיף שיהיה לכם קצת יותר מקום אם אין מספיק מקום.

לאחר שהחלטתם על סוג האוהל הרצוי

אתם קובעים בשלב הבא לכמה אורחים אתם יכולים לצפות לאירוע שלכם. לאחר שתדעו לכמה אורחים לצפות בהמשך, אתם קובעים איזה סוג אירוע יהיה לכם. קחו בחשבון את הצרכים הבאים כאשר בוחנים את גודל האוהל הדרוש לכם.

אתה יכול לצפות להוציא בכל מקום בין 200 ל -400 דולר על אירוע קטן

וכמובן יותר עבור אירוע גדול. דברים כמו קירות אוהל, מרזבים, תאורת אוהל ותכונות אחרות יכולים להוריד את המחיר, אך הם יכולים גם לשפר את היעילות הכוללת של השכרת האוהלים למסיבות על ידי כך שהם מסייעים להדוף רוח ומזג אוויר לא רצוי.

מגרש המכירות לבדו אמור להספיק

כדי לגרום לרוב האנשים להבין שהם רוצים אוהל מסיבות, אך לפני שיעשו זאת הם צריכים להבין כמה עולה לשכור אחד. אוהלי מסיבות יכולים לנוע בין 100 דולר לאוהל מוקפץ קטן בגודל 10×10 ל -20,000 דולר ומעלה עבור אוהל ענק. ההשכרה הממוצעת של אוהל מסיבות 20×20 עולה בין 200 $ ל -500 $, ואילו אוהל מסיבות רגיל של 20×40 יכול לעלות בין 300 $ ל 750 $ ליום בהתבסס על ההזמנה.

אנשים רבים חושבים שהם יכולים להקים עתודה לאוהל שלהם חודשים לפני האירוע. לכל אירוע מיוחד תזדקקו לאוהל הדרוש לכם, הזמינו הזמנה לפחות ארבעה חודשים מראש. יוני הוא שיא עונת המסיבות והאוהלים מוזמנים במהירות.

Related Posts