שאיבת מים גשמים

משאבות קיימות שנים רבות ונועדו לייצר לחץ של 30 עד 50 קילו. רוב מכשירי המטבח וברזי האמבטיה יעבדו היטב בלחץ זה. אם אינך זקוק למשאבה רבה כדי לבצע את העבודה, אתה יכול לחסוך כסף רב בעת רכישת מערכת משאבות טיפוסית, אך בעזרת טכנולוגיה זו משאבה למערכת איסוף מי גשמים יכולה להיות מעט גבוהה מדי.

כדי לספק לביתך או לגינה מים בלחץ גבוה, תזדקק לכלי לחץ משאבה (D) ולמתג לחץ להפעלת המשאבה, וכן שסתום בקרה למניעת זרימת מים בלחץ המשאבה כאשר המשאבה כבויה. על מנת לקבל גישה לברזי מים, צינורות גינה, ספרינקלרים, ראשי מקלחת ואביזרים חשובים אחרים, יש להפעיל את מערכת משאבות המים כדי ליצור את הלחץ הדרוש לזרימת המים במערכת.

אם ברז מקלחת או צינור מחוברים למערכת קצירת גשם

דמיין כמה זמן צריך להפעיל את שאיבת מים ביובית במערכת כדי לאפשר שימוש זה. אם לא משתמשים במים, המשאבה מכובה בזמן הגישה למים. כאשר לחץ המים צונח ומתגלה, ניתן להפעיל את המשאבה שוב ולחץ המים בצינור המים מתרמל לפני כיבוי המשאבה.

לדוגמא מיכל לחץ למערכות מחוץ לרשת הוא פיתרון טוב

מכיוון שניתן להפעיל אותו באמצעות משאבות חסכוניות באנרגיה (12 וולט או 24 וולט). עבור כלי לחץ, יתכן שיהיה צורך לרכוש משאבה רגישה ללחץ המתכבה כאשר מגיעים ללחץ מסוים. עבור מערכות סולריות בעלות זרימה נמוכה, יש להגן על הטנק כולו מפני הקפאה כדי להקל על התחזוקה, ולכן חנויות עשה זאת בעצמך גדולות מכילות בתי נפרדים למיכלי לחץ קטנים יותר.

משאבות לחץ השטח שלנו כוללות בקרת משאבה מובנית ומיכל לחץ קטן

כך שהן יכולות לשמש מערכת שאיבת מי גשמים מלאה. משאבות רגישות הן יחידה המשלבת משאבה ומתג לחץ. בקרת המשאבה מתחילה ועוצרת את המשאבה כאשר השסתום נפתח והמשאבה נכבתת ומיכל מי הגשמים מתייבש, מונע ריצות יבשות במיכל וממזער את מחזור המשאבה בקצב זרימת מים נמוך.

ישנם מגוון סוגי משאבות המתאימים ביותר לצרכים אלה בהתבסס על השימוש הרצוי במערכת איסוף מי הגשמים ותצורת המיכלים שלך

משאבות צנטריפוגליות המשמשות במערכות איסוף מי גשמים מכונות לעתים קרובות משאבות דינמיות. הטווח שלנו כולל שתי משאבות קירור מים המספקות מנועי 1/2 כ"ס ומנוע 1 כ"ס לקצב זרימה ולחצים המספיקים לרוב הבתים החד-משפחתיים בלחץ בינוני, ומשאבה בתדירות משתנה של 2 כ"ס P2000VFD לבנייני דירות ומערכות מי גשמים מסחריות.

אחד ממוצרי מי הגשמים הוא מערכת לחץ אוטומטית לקטיף מי גשמים

יחד עם מיכל מי הגשמים שלך, מערכת זו עובדת על ידי החלפת המים הראשיים למיכל מי גשמים נמוכים יותר כאשר אספקת החשמל הראשית נכשלת. רכשו מערכת זו בנוסף או כערך מוסף למערכת מי הגשמים שלכם.

לדוגמא אם אתם משתמשים בצינור עם זרבובית

במשאבה ואינכם יכולים לעצור את זרימת המים, כבו את הצינור ושמרו על המשאבה פועלת. בעזרת משאבה מסוג זה תוכלו להתחבר ככל שתצטרכו להשתמש בה, והיא תעביר את המים ללחץ וניתן לבצע בעזרת פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה. כאשר המשאבה דולקת, המים זורמים למשאבה, וכאשר המשאבה מתה הם מתחממים יתר על המידה.

כמות המים שנלקחת בתחילת המשאבה תלויה בגודל והלחץ של המיכל

לחץ המים צריך להיות בין 20psi ל- 140 kPa, הקצה התחתון של שני המספרים האלה הוא המקום בו המשאבה מתחיל. זה יגיד לך כמה גבוהה משאבת כף הרגל יכולה לשאוב את המים בזרימה מסוימת r אכל (GPH).

אם יש לך התקנת רצפה שצריך לשאוב אותה לקומה השביעית בבניין

אתה צריך שיהיה לך מספיק ראש דינמי כדי לשאוב את המים עד כדי כך שניתן יהיה להתגבר על הפרש הגובה כך שהמים אף פעם לא מגיע לראש הבניין. עכשיו, אחרי שאתה יודע מה קצב הזרימה שלך, הלחץ וה- TDH הנדרש שלך, עליך לוודא שהמשאבה שבחרת תוכל לספוג את כל זה. אתה צריך את המשאבה שלך כדי לייצר מספיק לחץ כדי לדמות מערכת מגורים רגילה ואתה זקוק למשאבה המסוגלת לייצר בין 45-60 PSI. עבור לספק משאבות עם דרישות לחץ ונפח ובחר את המשאבה האידיאלית למצבך.

זה רע עבור המשאבה אם יש צורך במים מספר פעמים ביום המחייב הפעלת המשאבה. בנוסף למשאבות, כלי לחץ שימושיים גם לקצירת מי גשמים בתוך הבית.

משאבות טבולות אינן אופציה לבועות גשם מכיוון שאין מספיק גובה ואתה מסתכן בשריפת חור בבד

על מנת שהמים יתנקזו מהשלפוחית, קצה היניקה של משאבת הסילון חייב לעזוב את השלפוחית ולהיות ממוקם בתחתית השלפוחית. אז כדי שמשאבת סילון תפעל, כוח הכבידה חייב לנקז את המים (בדוק את השסתום על המשאבה אם עדיין לא מותקן שסתום רגליים), זו האפשרות היחידה.

זרימת הכבידה משמשת להשקיית שיטפונות

אך ברוב השימושים האחרים במי גשמים יש צורך במשאבה. ניתן להתקין משאבות עיליות בבניין סמוך או במעטפת משאבה. משאבות טבולות מותקנות במיכלי מים סוערים, שרובם דורשים בקרות משאבה שאינן צוללות בשיטפונות.

אם השימוש במי גשמים אמור להיות מקור המים העיקרי לבית וכמות הגשמים יכולה להיספג

כמובן שמתאימה משאבה טבולה. אם יש צורך במיכל מי גשמים גדול יותר בכדי לצרוך יותר מים מכפי שהמשאבה יכולה לצרוך, זה עשוי להיות הגיוני להזרים את המשאבה הצוללת למיכל הגדול יותר.

Related Posts