קבלן שיפוצים בצפון

כשאשתי ואני היינו בהריון עם ילדנו הראשון, היינו צריכים לשפץ את המטבח בזמן כדי לקבל את פני הבאים החדשים שלנו. עבודת שיפוץ המטבח שלנו (אוקטובר 2019) התחילה בייעוץ, בן ופטריק הגיעו אלינו הביתה ובדקו את החלל, והצלחנו לדון במוצר הסופי שרצינו. השתמשנו ב-Horizon Renovations לעבודות קטנות, אבל החלטנו להשתמש בהם לפרויקטים גדולים.

הורייזון עשה עבודה נהדרת בבית שלנו בשנה שעברה

כולל שיפוץ שני חדרי אמבטיה, התאמה של חדר גדול לא גמור, ובניית מעבר מהבית שלנו למוסך. עברה שנה מאז שהשיפוץ הסתיים, ואנחנו עדיין מאוד מרוצים מכל השינויים שאופק ביצעה בבית שלנו. בקיץ שעבר, התמזל מזלי עם טומי ולהר במקום העבודה שלי. הם התקינו 11 חלונות חדשים ואפילו ריצפו את הבית שלי. אנו שמחים מאוד לשמוע על הידע והכישורים שלהם ונתקשר אליהם כדי לבקש מהם לבצע עדכון בביתנו בעתיד.

המטרה שלנו

היא לספק שירותי עיצוב ובנייה מוסמכים ושירות לקוחות מעולה, כך שתוכל להיות סמוך ובטוח לבצע קישוטים מרגשים וללא דאגות. מאז 1988, Sun Design ביצעה שיפוצים ייחודיים ועטורי פרסים בבית בצפון וירג'יניה ובמחוז מונטגומרי, מרילנד. הצוות המהימן שלנו מחויב להפוך את הבית שלך לנוח יותר ויקר ערך באמצעות תהליך העיצוב הייחודי שלנו. מאביזרים לחדר שינה ועד למראה מעוצב לחלוטין, השירותים שלנו יהפכו את הבית שלך לאטרקטיבי ופונקציונלי יותר.

בדוק את "תהליך בניית הבית" שלנו

שתוכנן במיוחד כדי לענות על הצרכים שלך. הפרויקטים שלנו כוללים שיפוצים קטנים, שיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה, שיפוץ מלא של הבית ובניית חצרות בודדות שלמות. אנו מציעים מגוון שירותים מלא, החל משיפוץ מטבחים וחדרי אמבטיה ועד שיפוץ כל הבית, כולל נספחים. אנו מבצעים שיפוצים ושיפוצים גדולים, נותנים לבתים קלאסיים מראה מודרני ומודרניזציה של בתים חדשים כדי לענות על הצרכים של משפחות חדשות.

ביצענו שיפוץ מלא של הבית וביצענו תוספות פרטניות לפרויקטי שיפוץ גדולים

עם עיצוב חדשני, תכנון ואומנות ללא דופי, אנו הופכים במהירות לחברת בונה ושיפוץ בתים מהימנה בצפון ודרום קרוליינה, יצרנית בתים מותאמים אישית מבוססת הפניקס, המתגאה בתהליך בנייה חדש ללא תפרים. הכירו את הצוות תהליך עיצוב ושיפוץ הבית המוכח שלנו מהרעיון ועד לסיומו, אנו מתגאים במתן תהליך עיצוב ושיפוץ יסודי ומוצלח.

לאחר השלמת התוכניות

הצוות שלנו יצור תקציב ממצה שכדאי לך לבדוק לפני תחילת הפרויקט. אנו נטפל בכל בעיה שתתעורר ונמנה לך מנהל פרויקט ייעודי לטיפול בשאלות ובחששות שלך. שאלו את עצמכם את השאלות הללו לפני שתחליטו אם תעשו זאת בעצמכם או תשכירו.

אם אתה בעל בית, התקשר אלינו עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ חינם. תודה שבחרת ב-True North Homes & Renovations להשלמת פרויקט שיפוץ או שיפוץ הבית שלך.

North Twin Builders

הוא קבלן שיפוץ הבית עם הניסיון הדרוש לך. אנו עובדים עם אדריכלים רבים אשר מנוסים בסוגים שונים של שיפוץ בתים ויכולים להתאים לכם את האדריכל המתאים לפרויקט שלכם. אנו בפוגלמן קבלנים כלליים מורשים המתמחים במגוון שירותי שיפוץ ושיפוץ הבית על מנת לשמור על מראה ביתכם במיטבו.

אנו מתמחים בתיקון טרמיטים ומתגאים בכך שאנו מציעים תמיד שירות אישי לכל לקוח

אנו מעריכים את קשרי הלקוחות ומתייחסים לכל עבודה כאילו אנחנו עובדים מהבית. בעת שיפוץ הבית במהלך תהליך העיצוב/הבנייה, אתם עובדים עם צוות מתחילתו ועד סופו.

לא משנה באיזה תרחיש אתה רוצה שמומחה ה-DIY הטוב ביותר יעבוד עליו. אנו ממליצים עליהם לכל מי שמחפש קבלן לביצוע שיפוצים בכל גודל.

הם אפילו השאירו לנו פח קטן של כתמים לשימוש עבור טאצ'-אפים בעתיד

במהלך השיפוץ עצמו, היו לנו מעט מאוד בעיות שביקשנו לתקן ונראה היה שהכל תקין בניסיון הראשון. הפרויקט לא היה זול, אבל בהחלט רציתי שמישהו יקבל רישיון לעשות את העבודה, וזה בסופו של דבר עלה קצת יותר ממישהו בלי רישיון. זה בסדר, אבל באופן כללי, אלו שתי הבעיות הקטנות שלי. אמליץ עליהם ב-100% ואשכר אותם שוב לעבודה בביתי. הוא הצביע לי על מחיר סביר לחלוטין עבור העבודה הזו – הוא הופיע כמובטח ועשה עבודה נהדרת עם בעיית העובש שלי.

אנו ממליצים בחום על שיפוצי אופק, ואנו ממליצים עליו גם לכל מי שזקוק לקבלן גדול. הם תמיד הנחו את האינטרסים שלנו בכל החלטה ונתנו עצות חשובות מאוד שהערכנו כבעלי בתים חדשים.

תשומת הלב שלהם לפרטים

תכנון יצירתי ושימוש בחלל, ואומנות מקצועית הופכים את ערך הבית שלנו להכרה. Sparks Construction הוא קבלן שיפוץ בית מקצועי באמת ששם לב לפרטים. שירות שיפוץ הבית שלנו הוא בדיוק מה שאתה צריך כדי לשפץ או לשפץ את הבית שלך. אנו שמחים להמליץ על אופק שיפוצים לקישוט שלכם. הופתעתי מהשינוי והקלות של פרויקט השיפוץ בקנה מידה גדול זה שנעשה על ידי קווין, כריס והצוות שלהם.

אנחנו יכולים לומר בכנות ש-Twomey & Legare התייחסו לבית שלנו כמו לבית שלהם וזו הרגשה נעימה מאוד עבור כל בעל בית

בעוד שרוב פרויקטי השיפוץ יכולים להיות מלחיצים בקלות ולערב הורים מודאגים בפעם הראשונה, Twomey & Legare Contracting הפכה את חווית השיפוץ שלנו למענגת לחלוטין. עם זאת, מלכתחילה, בניית שני חדרים במרתף הבית שלנו נתנה לנו רוח מחודשת בקבלנים, במיוחד ב-Twomey & Legare. כתוצאה מכך, הבתים המשופצים שלנו זוכים לא רק בזכות יופיים, אלא גם משפרים משמעותית את איכות החיים היום ובעתיד.
על מנת לקרוא עוד מידע אודות קבלן שיפוצים בצפון יש להעיף מבט ב- kablanim10.co.il

במשך 25 שנה

Blue Ribbon Construction עוזרת לתושבים באזור ראלי לענות על כל צרכי שיפוץ הבית הפנימי והחיצוני שלהם. ללא קשר לסיבה לשיפוץ, Sun Design עזר לבעלי בתים רבים להפוך את החללים שלא אהבו שלהם למגורים מעוצבים. מתן טיפול חיצוני חדש לביתך יביא חיוניות חדשה לחייך. תנו לנו לעזור לכם להפוך את המטבח הישן שלכם לקישוטים ייחודיים, כך שכל מי שנכנס לביתכם יברח.

כקבלן שיפוץ אמבטיה מוכר בצפון פליינפילד

ניו ג'רזי, אנו מציעים מחירים נוחים לשיפוץ חדרי אמבטיה. בתור אחד מקבלני שיפוץ המטבח או האמבטיה המובילים בצפון פליינפילד, ניו ג'רזי, מגנוליה קבוצת שיפוצים מוכנה לעמוד בציפיות שלך ולעלות עליהן.

Related Posts