מתנות לכנסים ואירועי חברה

Maji Bottles מציעה יכולות מיתוג משותף כך שתוכל להוסיף את הלוגו והמסרים שלך למתנה שלך. חמש חברות המתנות הארגוניות הללו מציעות מגוון רחב של אפשרויות, מקופסאות ממותגות של מוצרים מתוצרת מקומית ועד למתנות לאחריות חברתית תאגידית. אמנם יש מאות, אולי אפילו אלפי, אפשרויות בכל הנוגע למזכרות זולות, אבל יש סיכוי טוב שמספר חברות באותו כנס יחלקו את אותם פריטים או שקיות מתנה דומות מאוד. הנה כמה מהדברים והרעיונות הטובים ביותר להסתכל מחדש על דברים.

רעיונות למתנות יוקרתיות עדיף לשמור לאירועים גדולים בתקציב מוצק

אירועים כאלה יכולים למשוך חסויות שיכולות לקזז או אפילו לכסות את העלויות במלואן. השתמש בטובות ועידות נסיעות באירועים עם משתתפים בינלאומיים או מפגשים רב ערים כגון מופעי דרכים או סדרות סמינרים, מכיוון שסביר שאורחים ייסעו לאירועים כאלה יותר מכל אחד אחר. מענקי הכנס הם חלק מהחוויה הכוללת של השתתפות באירוע, אם כי מבחינה פיזית ומקומית החוויה תהיה שונה עבור כל משתתף.

מתנה מוחשית או קופסת מתנה יכולה לעזור ליצור חיבור ועניין באירוע וירטואלי

בנוסף, הם יכולים גם להועיל לאגודה שלך על ידי הגדלת נוכחות המותג שלך אם מבקרים יציגו את המוצרים החדשים שלהם במדיה החברתית. אתה לא רק מעודד רישום מוקדם והשתתפות; אתה גם נותן את הרושם כי תיקי הכנס שלך יקרים עוד לפני תחילת האירוע. המתנות הטובות ביותר עבור משתתפי הכנס הן אלו שיעזרו להגדיל את המכירות מחוץ לכנסים או תערוכות.

הכנס יכול להיות על פריטי מותג טכנולוגי, קיימות, קוסמטיקה וכו', בהתאם לנושא האירוע. נסה לשלוח מכשיר לביש לכל משתתף כמתנה לפני האירוע. צור נקודות מגע במהלך האירוע שניתן לשייך לסחורה פיזית המועברת ישירות לדלתות המשתתפים.

מתנות חכמות בצורת ציוד וחוויות אינטראקטיביות יגרמו למשתתפים שלכם להיות יותר מעורבים ומתעניינים באירוע ויציגו את תוכנם באירוע

ובסופו של דבר, יהיו יותר מחוברים לאנשים אמיתיים וחיים לאחר האירוע. בין אם אתה משיק מוצר חדש, פוגש מנהיגים אחרים בתעשייה באינטרנט, או מארגן מסיבת חברה, שלח מתנות לאורחים שלך באירועים וירטואליים כדי ליצור רושם מתמשך. חקור את הרעיונות למתנות ארגוניות לאירועים וירטואליים למטה כדי לעזור לך להחליט מה לשלוח למשתתפים.

רק בגלל שאירוע חברה או השקת מוצר מתרחשים למעשה לא אומר שאתה לא יכול לחגוג עם מתנות הכרת תודה מוחשיות

עם זאת בחשבון, מצא השראה למתנות לאירועי חברה וירטואליים לאירוע. אם אתה מתכנן אירוע וירטואלי, רשימה זו של רעיונות למתנות וירטואליות תיתן לך השראה עם כמה רעיונות להתחיל. ואם אתה מחפש כמה דוגמאות שיתנו לך השראה, בדוק את הרעיונות האלה לאירועים וירטואליים.

אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לגרום לאנשים להתרגש

היא לשלוח להם קופסת מתנה אישית מלאה בפריטים נהדרים הקשורים לאירוע הוירטואלי שלך. השקיעו זמן בחיפוש אחר מתנות ופריטים פונקציונליים שניתן להשתמש בהם זמן רב לאחר סיום האירוע; זה יספק יותר נקודות מגע עם צרכנים ויעזור לשמור על המותג שלך בראש מעייניהם של הלקוחות בצורה אורגנית יותר. לאחר מכן חקור את התשובות לשאלות החמות ביותר הקשורות לכנס ולמד עוד על האופן שבו אלמנטים אלה יכולים לשפר את החזר ה-ROI של האירוע שלך.

מתנות הן סחורה בחינם

ממותגת או ממותגת שחברות מחלקות למשתתפים באירוע. מתנות בסגנון Swag מעוררות רצון טוב ומודעות למותג בקרב קהל היעד. הם מציעים ערכות מתנה נהדרות שעובדות היטב למתן, וניתן לסמן את כולם בצבעי המותג והלוגו שלהם. השתמש בהם באירועים בכל הגדלים, אך הם יעילים במיוחד בכנסים גדולים מכיוון שהם ניתנים למיחזור או לשימוש חוזר במשך שנים רבות.

סוג זה של מוצר מתאים לרוב האירועים

אך סוג בגדי הספורט עשוי להיות תלוי בחלקו במטרה הדמוגרפית של האירוע. הטוב ביותר עבור פגישות שנתיות של בעלי עניין או כנסים VIP מכיוון שהפריטים הללו מעט יקרים יותר, אך בכל זאת נמצאים בדרך כלל ברשימת המשאלות האישית של המבקרים.

קופסה אישית תגרום לזה להיראות כמו מתנה וגם תעניק לאירוע שלך יותר תשומת לב. אז נשארו לך שישה שבועות לפחות לפני האירוע שלך, יש לך את התקציב שלך, ואתה מוכן להשקיע בארגזים בודדים עבור המשתתפים שלך.
למידע אודות מתנות לכנסים ואירועי חברה ומתנות לכנסים מומלץ לבדוק ב- logogift.co.il

תסתכל מקרוב על הרעיונות למתנות וירטואליות שלמעלה ובחר את אלו המתאימים ביותר למיתוג האירוע ולהעדפות הנמענים של החברה שלך

יצרנו רשימה של 19 רעיונות למתנות וירטואליות ב-4 קטגוריות שונות שבהחלט תוכלו לשלוח לאירוע הוירטואלי שלכם. משוברי משלוח מזון ועד קופסאות מנוי, אנו מקווים שיש לך עכשיו רעיונות להרשים את המשתתפים והשותפים בכנס באירוע הוירטואלי הבא שלך. כאן, ריכזנו רשימה של רעיונות למתנות פיזיות ווירטואליות נהדרות ורב ערך שיעלו חיוכים על פניהם של הנמענים ויעזרו לחזק את המותג שלכם.

המתנות הנכונות יכולות להגדיל את החזר ה-ROI של האירוע שלך על ידי טיפוח רצון טוב בין החברה שלך לבין מקבלי המתנה

הם יכולים גם להגדיל את הסבירות שמשתתפים וירטואליים יקנו כרטיסים לכנסים וירטואליים, היברידיים או פנים אל פנים עתידיים. הרעיונות הטובים ביותר לוועידה וירטואלית מביאים תועלת מיידית לנמען בכך שהם נותנים לו את מה שהם רוצים להשתמש בו ברגע זה. מטען ממותג יכול להיות רעיון טוב למתנות לכנס, אם כי ייתכן שייקח קצת יותר זמן עד שאנשים העובדים בכנס ימצאו את כבל הטעינה המתאים לכל משתתף.

בקבוק מים יכול לעשות רושם ראשוני יפה ולשמש מתנת קבלת פנים למשתתפי הכנס

אם אתה רוצה שהמשתתפים באירוע שלך יתייבשו היטב, בקבוקי המים האלה בטוח ירשימו את האירוע הבא שלך על ידי הוספת טוויסט חדש לאירוע המועדף עליך. אחרון חביב, מפזר שמנים אתריים יכול להיות מתנה טובה למיתוג כנסים לאנשים שמגיעים לאירוע, בין אם נסעו קילומטרים רבים כדי להשתתף או הגיעו לכאן מחמימות ביתם.

נסה כנס מסוג זה בכל אירוע בו מתקיים סמינר בריאות או בתעשייה הקשורה לנושאים ורעיונות בריאות כגון תעשיית המלונאות

מענקי ועידה בלעדיים אלה מוצעים לאחר מכן ל-100-500 האנשים הרשומים הראשונים, או שהם מוצעים כפרסים אקראיים למשתתפים שהצביעו לפני השלמת האירוע. רעיון מתנה זה הוא גם אסטרטגיית שיווק טובה לאירועים מכיוון שהוא מאפשר לך לקדם את המותג שלך לאחר הפגישה.

בגלל הערך הנתפס הגבוה שלה

המבקרים באירוע הוירטואלי שלך יאהבו את המתנה הזו וגם יספקו להם חוויה וירטואלית הרבה יותר טובה. זו הסיבה שאנו ממליצים ללבוש צווארונים במקום מסכת הפנים המסורתית כדי שהמבקרים יוכלו ללבוש אותם במהלך האירוע שלכם. לכן, ההחלטה האם מתנה זו תהיה מזכרת אישית או מתנה רגילה היא קריטית.

Related Posts