מנעולנים בדרום ובאשקלון

מנעולן בדרום ובאשקלון – מי הטוב ביותר

מנעולן ברגע באשקלון מספק את מכלול השירותים של מנעולנים, לצד שירות מקצועי ומוביל בתחום פריצת רכבים.

ישנם סיטואציות רבות בחיים בהם אנו נמצאים מחוץ לרכבנו, בלי היכולת להיכנס פנימה. הסיבות יכולות להיות שונות ומשונות, מששכחנו את המפתחות בתוך הרכב ועד שאיבדנו לגמרי את המפתחות,  או אפילו שגנבו לנו את המפתחות. לכל ההתרחשויות המצערות האלה  יש פתרון והוא מנעולן שמתמחה בפריצה לרכבים.

שאנו מזמינים מנעולן שהוא פורץ מקצועי אנו צרכים לוודא שהוא מקצועי ובעל ניסיון בפריצה לרכב כמו שלנו. רוב הפורצים יהיו מוכנים להגיע אלכם בכל שעה ביום ובלילה, ובעזרת הכלים שברשותם יחלצו אתכם מהסיטואציה המצערת שבה נקלעתם. חשוב שיהיה לנו תמיד בטלפון הנייד מספר טלפון של מנעולן אמין כדי שאם נתקע לא נצטרך לחפש אחד כזה בשעת לחץ

שירותי פריצת רכבים באשקלון – להיות בראש שקט

פורץ הרכבים אמור להיות זמין תמיד גם ביום וגם בלילה מכוון שתמיד ישנם אנשים שנתקעו מחוץ לאוטו שלהם ובכל מקום. לפני שאנו בוחרים איש מקצוע בתחום חשוב שהוא יהיה אמין עם כל האישורים והתעודות מהמשטרה ומארגון המנעולנים.

חשוב לוודא שיש לו אישור לפרוץ לרכבים, זאת מכוון שאנו רוצים שלאותו אדם שהפקדנו בידיו את הרכב היקר ערך לנו יש את האישורים המתאימים, ושהוא לא ינצל את האמון שלנו בו לרעה. חשוב שאותו פורץ יגבה בסוף השירות לאחר שהוא הצליח להיכנס לרכב מחיר הוגן ותחרותי.

מנעולן המתמחה בפריצת רכבים בדרום

חשוב שהפורץ שיגיע אלכם יהיה לו את הציוד המתקדם ביותר בענף המנעולנות והפריצות,  כדי שיפרוץ את הרכב בצורה נקייה ושלא יפגע חלילה בערך של הרכב

מנעולן באשקלון – מקצועי עם אישור ממשטרת ישראל

מנעולן מקצועי ומנוסה באשקלון, המספק את מכלול שירותי המנעולנות לצד התמחות במתן שירותי החלפת צילינדרים.

אם איבדתם את המפתחות לדלת או שאתם צרכים להחליף צילינדר בגלל שפרצו לכם לבית והרסו כליל את הצילינדר, מן הראוי שתזדקקו לשירותי מנעולן. כאשר אנו מזמינים מנעולן שיחליף לנו את הצילינדר בדלת אנו צרכים לבטוח במאה אחוז באדם, ולכן חשוב לבחור מנעולן שנראה אמין.  אנחנו צרכים להיות בטוחים שהצילינדר החדש שהוא החליף הוא בעל עמידות גבוהה לתקלות ולבלאי וימנע את הפריצות הבאות.

שירותי החלפת צילינדרים – כיצד לבחור מנעולן

חשוב שתבחרו בחברה בעלת ניסיון עשיר ושיש לה מערך גדול של מנעולנים בדרום שהיא עובדת איתם.  כדאי לשאול חברים או לקרוא המלצות באינטרנט על מנעולנים איכותיים.  צריך לבחור במנעולן מוסמך שיש לו את הרישיונות לפרוץ לדלתות הבתים.

המנעולנים לרוב עובדים גם עם חברות הביטוח ומספקים לכם את הקבלות הנדרשות כדי שתקבלו זיכוי על עלות החלפת הצילינדר מחברת הביטוח. חשוב שברשותו של המנעולן שתבחרו יימצא  הצילינדר הספציפי  שמתאים במיוחד  לדלת שלכם.

החלפת צילינדר לדלתות הבית

ישנם מקרים שהמצב לא מאפשר רק להחליף מנעול פשוט בדלת, אלה מצריכה הסיטואציה והתקלה להחליף את כל הצילינדר. לפעמים אנו צרכים בהחלפת צילינדר כי הצילינדר הישן כבר חורק ולא שמיש כמו שהיה בעבר. וישנם מקרים שבהם בעלי הדירות נשבר להם המפתח בדלת.

יש כאלה שמעוניינים עקב מעבר לדירה חדשה להתחיל מחדש עם מפתח חדש לדירה, מפתח שיהיה רק ברשותם ולכן הם צרכים להחליף את כל הצילינדר. הביטחון האישי שאנשים רוצים להרגיש מחייב אותם להחליף צילינדרים ישנים ומקולקלים לחדשים.

מנעולנים באשקלון – הפופולרי ביותר

השירותים הפופולריים ביותר שהמנעולנים עוסקים בהם הם פריצה לדלתות, פריצה לכספות, פריצה לרכבים, וגם החלפה של צילינדר לרכב, החלפה של מנעול הכספת, ועוד. כאשר המקרה דחוף לפעמים נדרשת החלפה מלאה של המנעול. עלותו של החלפת המנעול מורכבת הן מעלות העבודה שהמנעולן החליף לכם את הצילינדר, ועלות הצילינדר עצמו.

רוב המנעולנים גובים בערך כ-150 שקלים על החלפת מנעול בלי הצורך בפריצת הדלת. למנעולן מקצוען גם אם יש צורך בפריצת הדלת אין זו בעיה כל כך גדולה עבורו, הזמן שלוקח למנעולן לפרוץ את הדלת הוא בערך כ-20 דקות גם בדלתות רב בריח, ולכן גם במקרה הזה העלות משוערת היא בערך 220 שקלים.

פריצה לכספת בצורה נכונה

בניגוד לפריצה לדלת פריצה לכספת יכולה להיות מסובכת מאוד, וזאת גם עבור מנעולן מקצועי עם ניסיון עשיר בתחומו. ישנם כספות שזמן הפריצה אליהם יכול להמשך שעות ואף ימים שלמים ולכן המנעולן לא יכול להבטיח לכם לפני כן על מחיר קבוע. ולרוב במקרה כזה הוא יבקש ממכם לחתום על כך שהמחיר יכול להשתנות עקב מורכבות העבודה

קודן לדלת במקום מנעול

בדלתות חדישות אפשר להחליף את המנעול השגרתי בקודן שבעזרת לחיצה על קוד בין 5 ספרות יפתח לכם את הדלת. השיטה הזאת יעילה במקרה שאתם נוהגים לאבד את המפתחות פעמים רבות. גם לא תהיה בעיה בעתיד של מנעול שנתקע בצילינדר ונדרש לשם כך פריצה לדלת.

אפשר גם להתקין מנעול ביומטרי שיחוש את טביעת האצבע שלכם ויפתח לכם את הדלת במקרה והוא מזהה אתכם כרשאים להיכנס לבית.

Related Posts