כמה עולה קידום אורגני?

שיווק בתשלום יקר יותר משיווק אורגני, אך ניתן לבצע אותו גם בקנה מידה גדול ומהיר יותר משיווק אורגני. שיווק אורגני מוגדר בקלות רבה יותר כבעל עלויות ישירות נמוכות יותר משיווק בתשלום. שיווק אורגני הוא אסטרטגיה שמייצרת תנועה לעסק שלך לאורך זמן ולא באמצעות שיטות בתשלום.

כאשר מפתחים אסטרטגיית שיווק

חשוב לשקול כיצד ניתן להשיג את כל היעדים העסקיים בצורה הטובה ביותר באמצעות שילוב של אסטרטגיות שיווק אורגני ותשלום. ההחלטה מה הכי מתאים לעסק שלך, אורגני או דיגיטלי בתשלום, תהיה תלויה באסטרטגיה הכוללת שלך, ביעדים ובזמן שלוקח לפתח אסטרטגיית שיווק תוכן להשגת יעדים אלו. באופן כללי, משווקים צריכים לגבש את אסטרטגיות השיווק שלהם בצורה המתאימה ביותר כדי להשיג את מטרותיהם.

תלוי איפה העסק שלך נמצא, סביר להניח שתיגש אחרת לשיווק. לא משנה מה העסק שלך, המקום הטוב ביותר להתחיל בו הוא להבין את ההבדל.

כדי להשיג יעדים אלה, עליך לוודא שהקמפיין השיווקי שלך פועל ביעילות. אם אתה רוצה להשיג תוצאות מהירות יותר עם שיווק בתשלום, עליך לבצע אופטימיזציה מתמדת של המודעות שלך, לדבוק בהנחיות AdWords, ליצור דף נחיתה יעיל ולעבוד עם תקציב שיווקי תחרותי. בין אם אתה נשאר עם אפשרויות אורגניות חינמיות או משקיעים בשיווק בתשלום כדי להרחיב את הרשת שלך, תצטרך לשתף באופן עקבי תוכן רלוונטי ואיכותי כדי למשוך את הקהל שלך.
עבור מידע אודות כמה עולה קידום אורגני? ניתן לבקר באתר tzd-seo.org.il

אם אתה מתכנן להיכנס לשיווק בתשלום

שיווק אורגני יעזור לך להשיג תוצאות טובות יותר בשיווק בתשלום מכיוון שיהיה לך תוכן בעל ערך שיעזור להמיר את המבקרים שלך ללקוחות. כמו כן, שיווק אורגני משפיע על מאמצי השיווק שלך בתשלום מכיוון שאם מישהו נתקל בטעות באתר שלך, אתה יכול להפנות אותו מאוחר יותר עם פרסום בתשלום (מדיה חברתית, מנועי חיפוש וכו').

פרסום בתשלום זמין גם במדיה החברתית וגם במנועי חיפוש

כך שתוכל למקד אנשים בצורה מדויקת יותר לאותם ערוצים שבהם אתה משתמש לקידום אורגני. פרסום בתשלום דרך פייסבוק מאפשר לך להתאים מאוד את הקהל שלך, מה שאומר שאתה יכול ליצור תוכן ספציפי יותר רק עבור אותם אנשים. בניגוד לצורות אחרות של שיווק במדיה בתשלום, הפרסום בפייסבוק משלב מאמצי שיווק חיצוניים בתשלום במדיה כמו תשלום לפי קליק, מיקום בתשלום, פרסום ברשת המדיה ופרסום תוכן ממותג עם שירותי הפרסום הבלעדיים של פייסבוק. שיווק במדיה בתשלום היא אסטרטגיית פרסום בתשלום הדומה לפרסום בתשלום בפייסבוק, אך ללא העזרה הספציפית, הקשרים והפרסום מפייסבוק.

באסטרטגיית שיווק זו, אחת הדרכים לצמצם עלויות היא לשווק באמצעות כל מדיה קניינית. לעסקים שאין להם תקציב שיווק גדול, פרסום בתשלום יכול בקלות לאכול את רובו.

אם יש לך את התקציב

תרצה ללכת למסלול הפרסום בתשלום כאשר אתה זקוק לתוצאות מהירות או כאשר אין לך נוכחות מקוונת. עם פרסום בתשלום, אתה יכול להציג במהירות את המותג שלך לקהל האידיאלי שלך על ידי הופעה בראש תוצאות מנועי החיפוש מבלי שתצטרך לחכות שהתוכן האורגני שלך יתפוס. פרסום בתשלום פותח הזדמנויות שאינך מקבל בשיווק אורגני ומאפשר לך להפעיל קמפיינים לשיפור חווית הלקוח שלך, כמו מיקוד מחדש של לקוחות שהראו עניין אך לא קנו. עם שיווק אורגני, אתה יכול להביא מבקרים לאתר שלך, שבתקווה יהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים.

שיווק תוכן אורגני יפיץ את המותג שלך במרחב הדיגיטלי השוקק

בעוד ששיווק בתשלום יאיץ את הצלחתך. עם מדיה בתשלום, אתה יכול למקד לקהל האידיאלי שלך ולהגיע לאנשים שאחרת אולי לא שמעו על העסק שלך. במקום לחכות או לקוות שמישהו ימצא את הפוסט שלך בחיפוש אורגני או במדיה חברתית, שיווק בתשלום מאלץ אותך "לדחוף" תוכן, בעיקר בצורת מודעות, ישירות לקהל היעד שלך. כמו כן, כאשר מאמצים אלה מתאחדים, אתה יכול ליצור ביעילות משפכים וכלים שיווקיים מתקדמים יותר; זה בתורו ישפר את מסע הלקוח ויביא יותר תנועה רלוונטית לאתר שלך.

כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק האורגני שלך, תבדוק איזה תוכן מוביל את מירב התנועה לאתר שלך, אילו לידים נוצרים על ידי פעילויות אלו, ואילו ערוצים מניבים את התנועה המרה ביותר לאתר שלך. מדדים אלה יעזרו לך לזהות אילו פוסטים בבלוג הם היעילים ביותר בקידום מכירות והפניות, או תוכן קריטי למשימה שמוביל תנועה לאתר שלך ללא כל תמיכה שיווקית נוספת. כדי למדוד את הצלחתן של אסטרטגיות נכנסות, צוותי שיווק עוקבים אחר דירוג דפי תוצאות החיפוש, תנועה אורגנית והפניות מבוססות תוכן. הם נותנים לך מושג לגבי התחרות, העלויות וההזדמנויות עבור המותג שלך לדרג (בתשלום או אורגני) עבור כל מונח חיפוש שאתה מחפש.

לא קל לדעת אילו טקטיקות אורגניות מובילות לרכישת לקוח

אבל אתה יכול לעקוב אחר התעבורה של כל פיסת תוכן, מה שייתן לך תובנות לגבי בסיס הלקוחות שלך. אבל אף אחד מהמאמרים האלה לא ילמד אותך על מחקר אורגני ותשלום ויספק את המספרים העדכניים ביותר ואת הנתונים הסטטיסטיים שניתן להשתמש בהם כדי ליישר את האסטרטגיה העסקית שלך. כדי לעזור לך להבין זאת, סיפקנו פירוט פשוט של שיווק בתשלום ושיווק אורגני, כמו גם כמה רעיונות נהדרים כיצד להשתמש בהם ביעילות כדי לקדם את אסטרטגיית השיווק העסקית שלך. בדוגמאות הבאות, נבחן מדוע שיווק אורגני בחיפוש עולה כל כך הרבה ואת המשתנים המשפיעים על העלות.

כמו במדיה בתשלום

קשה לקבוע מחיר מדויק לשיווק אורגני מכיוון שהעלות תלויה באיכות ובכמות של משאבי השיווק הנכנס שתבחר להשקיע בהם. כמובן, אתה יכול לעקוב אחר שיעור ההמרה מאורגני קליקים, אבל קביעת העלות המדויקת של המרה זו תהיה הרבה יותר קשה, מכיוון שכמעט בלתי אפשרי לכמת פעולות תוכן אורגניות על סמך מסע פרסום או מוצר בודד. אתה צריך להחליט שני גורמים: האם יש לך יותר זמן או כסף להשתמש בשיווק מקוון.

אמנם יש עלויות לשיווק אורגני

כמו תשלום לפרילנסרים כדי ליצור תוכן או תשלום עבור טכנולוגיות כמו תוכנת שיווק בדוא"ל או מתכנן מדיה חברתית, עלויות אלו הן די קטנות בהשוואה למה שאתה יכול להוציא על פרסום שבועי. שיווק אורגני, המכונה גם שיווק נכנס, הוא פרסום שדורש עלות מועטה או ללא עלות כדי ליצור ולהפיץ ללקוחות פוטנציאליים, אם כי ייתכן שתצטרך לשלם לאנשים כדי להשתתף בהפקת התוכן. שיווק בתשלום הוא דרך מצוינת לבנות במהירות מודעות למותג, אבל זה מגיע עם עלות גבוהה מראש.

Related Posts