כמה עולה פוליש רצפה

עלות השכרת מלטשת תוף נעה בין 50$ ל-80$ ליום, ובין 100$ ל-200$ בסופי שבוע. העלות היומית של השכרת מכונת שיוף רצפות נעה בין 60 ל-70 דולר ארה"ב, או 230 עד 270 דולר ארה"ב לשבוע. עבור עשה זאת בעצמך, שכר הדירה עבור המלטשת האנכית הנדרשת להשלמת הרצפה היא כ-$60 ליום או $250 לשבוע – אם אתה משלים מספר קומות, שכר הדירה לשבוע שלם אינו מופרך.

תלוי בסוג המלטשת והמלטשת שאתה שוכר והיכן

שיוף רצפות עולה בין 40$ לפרק זמן של ארבע עד שש שעות, ועד 100$ ליום שלם לכל מלטשת. קחו בחשבון שמדובר בהליך בן שלושה שלבים (לפעמים ארבעה אם גם אתם רוצים לצבוע שוב את הרצפה) ותצטרכו לשכור מלטשת קצוות, מלטשת תופים, ואז להתחיל בתהליך ההברקה. עבור גימורים מותאמים אישית הכוללים שיוף רצפות עץ והחלת כתמים, גימורים על בסיס מים או שמן, וגימורים אחרים כגון ריפוי חומצה, צפו לשלם 3.75 עד 3.75 דולר למטר מרובע או מ-850 לדולר רבוע. 1.125.

עלויות עבודה לשיוף וצביעה הן המשתנה העיקרי בחישוב העלות הממוצעת של גימור רצפת עץ מכיוון שמחיר העבודה המיומן תלוי במיקוד

עלות גימור רצפת עץ תלויה בשטח, בפריסה, במיקום, בצבע, בסוג הגימור, במספר שכבות הגימור ובעלויות העבודה המקומיות.

גימור רצפת עץ עולה בממוצע בין 2 ל-6 דולר למטר מרובע, וזה פחות יקר מהתקנת רצפת עץ חדשה מ-6 עד 15 דולר למטר רבוע. קישוט רצפות עץ עולה בין 1,200 ל-2,400 דולר לבית ממוצע, ללא קשר למין העץ.

עצים קשים כמו רצפות אורן

במבוק ופרקט דורשים טיפול נוסף בעת שיוף או צביעה, אך העלות הכוללת של הגימור זהה. עלות השלמת הפרקט זהה לכל פרקט אחר. העלות הממוצעת של ליטוש רצפת אבן היא כ-2 דולר ארה"ב למטר מרובע (ליטוש קונבנציונלי) ו-7 דולר ארה"ב לכל רגל רבוע (המשמש להשבת רצפות פגומות למשטח חלק).

עלויות ממוצעות של גימור רצפות עץ למטר מרובע

עלויות ממוצעות נעות בין 3.25$ ל-5$ למטר מרובע, אך עלויות אלו עשויות להשתנות בהתאם למורכבות העבודה ולגודל הרצפה הכולל. גָמוּר. העלות הכוללת עשויה להשתנות בהתאם למורכבות גימור הרצפה, עלויות העבודה, סוג רצפת העץ והזמן שלוקח לביצוע העבודה. אז העלות הצפויה באמת תהיה תלויה במצב רצפת העץ שלכם, בין אם אתם רק רוצים לקנות פוליש לעץ, לשייף ולהבריק את הקרשים בעצמכם, או להזמין איש מקצוע שיעשה את מה שאני עובד בשבילכם.

כמו ברוב חיפויי הרצפה הזמינים

ככל שהעיצוב הרצוי משוכלל יותר, כך עלות הכנתו גבוהה יותר. העלות הממוצעת הלאומית של התקנת פרקט למינציה נעה בין 4 ל-9 דולר עבור עבודה וחומרים. מנקודת מבט של מחיר, עלות הנחת למינציה דומה יותר לליטוש בטון.

ליטוש רצפות בטון קיימות עולה בערך כמו התקנת רצפת אריחים

עיטור רצפת עץ עולה בין 3 ל-8 דולר למטר מרובע בהתאם למה שצריך לעשות והשיטה שבה נעשה שימוש. המחירים עשויים להיות שונים מהממוצעים הארציים בשל גודל רצפת עץ, מיקום, עבודה, עלויות חומרים, עבודות הכנה, שיוף, צביעה, פורניר וגימור. עלות פוליש לרצפה נקבעת לפי מצב הפרקט וכמה מטרים רבועים צריך לעשות.
למידע נוסף בנושא של כמה עולה פוליש רצפה יש לבקר ב- doronclean.co.il

עלות גימור רצפות אלון אינה שונה משאר סוגי העץ

אלון, דובדבן וסוגים אחרים של רצפות עץ רגילות בממוצע $3 עד $5 למטר מרובע עבור גימורים מחדש. כמו כל דבר אחר בעולם שיפוץ הבית, עלות שיפוץ עץ תלויה במיקומכם, בסוג הרצפה, במצבה הנוכחי ו(כמובן) בשטח. גימור מלא של רצפת פרקט, כולל שיוף השכבה העליונה עד לעץ חשוף, ולאחר מכן מריחת שכבות מרובות של גימורים חדשים כגון פוליאוריטן, יצטרך לשלם למקצועני ריצוף בין 1.50 ל-4 דולר לרגל רבוע, או בין 340 ל-900 דולר לריבוע. כף רגל. חדר 15 על 15 רגל.

אם תבחר במסלול עשה זאת בעצמך

אתה יכול לשלם עד 500 $ עד 1000 $ כדי לסיים את הקומות. רצפות עץ הן עמידות, אך יש צורך לשפץ אותן כל שבע עד עשר שנים, מה שעלול לעלות אלפי דולרים אם אינכם מוכנים להשקיע את זמנכם בעבודת עשה זאת בעצמך ממושכת. לשם השוואה, רצפת בטון מיועדת לחיי שירות ארוכים, במיוחד אם יש לה משטח מבריק איכותי.

אם הקבלן שייף את הרצפה עם גריס נייר זכוכית נכון שלוש פעמים

הבריק את הרצפה וירח לפחות שתי שכבות של גימור, רצפות פרקט לא אמורות להיראות גסות לאחר הגימור. על ידי שיוף השכבה העליונה של הרצפה תסיר את כל השריטות והשפשופים מהעץ. וברגע שחוזרים לשכבה נקייה, תוכלו לסיים את הרצפות איך שתרצו.

יש אנשים שבוחרים לצבוע מחדש את העץ שלהם בשלב זה, אבל זה בדרך כלל תלוי בסוג הפרקטים שיש להם. כמו כן יש לזכור כי ליטושים וכתמים יכולים להגיב בצורה שונה בהתאם לסוג העץ ממנו עשויה הרצפה.

מתקין רצפות מלוטשות טוב ואמין יכול לעזור לכם בבחירת סוג ומיקום הבטון. אם אתם מתכננים להבריק את רצפות הבטון בביתכם, אני מציע לכם לשקול שהבטון בו אתם משתמשים יעשה הבדל עצום בעלות ובגימור של הרצפה החדשה שלכם.

למרות שלבטון מלוטש יש את עלות התחזוקה הנמוכה ביותר מבין כל אפשרויות הריצוף

ישנן מספר שיטות או שלבים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להאריך את חיי הריצוף שלך. בשל התהליכים הכרוכים בליטוש ושיוף רצפת בטון, רצפות גדולות לעיתים זולות יותר להכנה מאשר קטנות יותר בשל רמת המורכבות והנגישות. אם יש ללטש משטחים ביד, ההתקנה תימשך הרבה יותר זמן ממה שניתן לבצע על ידי מלטשים תעשייתיים גדולים.

בדרך כלל, ככל שתרצה יותר ליטוש לחלל שלך, כך העלות תהיה גבוהה יותר, שכן נדרש זמן נוסף וכלי יהלום נוספים כדי לקבל אותו כראוי. מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם למצב הרצפה ולפוליש הנדרש.

אם נזק חמור מצריך התקנת רצפה חדשה

אתה יכול לצפות שהמחיר יתחיל ב-6 דולר ארה"ב למטר מרובע ויירד ל-15 דולר ארה"ב (3 עד 5 דולר ארה"ב לכל רגל מרובע עבור חומרים ו-3 דולר ארה"ב לארה"ב 10 $ למטר מרובע עבור חומרים)…עבודות התקנה). כפי שאמרנו לעיל, עלות גימור רצפות עץ היא בדרך כלל בין 3$ ל-8$ למטר מרובע. להלן נעריך שיטות מסורתיות ושיטות נטולות אבק. אם יש לכם שטח כל כך גדול, קבלנים רבים יסכימו לעסקה במקום מטר רבוע אחד, אבל אנחנו נראה לכם כמה ממוצעים ארציים כדי לספק לכם נקודת התחלה.

Related Posts