האם שתלים דנטליים מכוסים בביטוח

ביטוח שיניים מכסה לא רק ביקורים שגרתיים, שהם קריטיים לבריאות הפה, אלא גם פרוצדורות מורחבות. לפעמים פוליסות ביטוח בריאות מכסות גם חלק מהליכי השתלת שיניים. אם אין לך ביטוח שיניים או כיסוי בביטוח קיים, תוכל להגיש בקשה לפוליסה המכסה השתלות שיניים או לשקול השתתפות בתוכנית רפואת שיניים מוזלת. אם יש לך כרגע פוליסת שיניים ורפואה, עליך לבדוק את הכיסוי שלך כדי לראות אם רפואת שיניים קוסמטית מכוסה.

תלוי באיזה ביטוח יש לך

גובה כיסוי השיניים שלך ישתנה. סוג הביטוח שיש לך ישפיע על גובה טיפול השיניים שלך. ביטוח בריאות הכולל הטבות לרפואת שיניים עשוי להיות סביר אך עשוי להיות בעל מגבלות. אבל כל תוכנית ביטוח שיניים או אפילו ביטוח בריאות שונה עבור כל מטופל.

כמו בכל טיפול שיניים

מה שמכוסה בביטוח שלך תלוי בפרטי הכיסוי של התוכנית שלך ובמגבלות השנתיות של התוכניות שלך. חשוב לדבר עם רופא השיניים ועם הביטוח שלך כדי לברר איזה סוג של כיסוי אתה יכול לקבל. רוב תוכניות הביטוח אינן מכסות הליכים קוסמטיים מכיוון שהם נחשבו מיותרים מבחינה רפואית, אך כל מי שיש לו שיניים חסרות או פגומות יודע שזה עלול להזיק לבריאות השיניים.

תלוי למה אתה צריך את השתלים

הכיסוי עשוי להינתן על ידי רופא השיניים שלך, ביטוח הבריאות שלך, או שניהם. אם ביטוח השיניים שלך מכסה את עלות ההשתלות, וודא שאתה מבין את המגבלה השנתית של התוכניות שלך וכל עלויות נוספות שתהיה אחראיות להן. ביטוח השתלות שיניים יכול להגיע עד 50% מהעלות, מה שאומר שהביטוח מכסה מחצית מההליך.

זכור

ההשתתפות העצמית שלך או הסכום שאתה משלם עבור השירות לפני שהביטוח מכסה אותו עשויים לחול בהתאם לצרכי השיניים האחרים שלך השנה. עם תוכנית החזר לרופא שיניים, תקבל החזר לאחר ששילמת עבור הטיפול שלך, וחלק מהתוכניות מכסות הליכי השתלה. הביטוח שלך עשוי לכסות רק את השיניים המלאכותיות שהרופא שלך משתמש בו או את השתלים עצמם. ייתכן שחלק מפוליסות הביטוח לא מכסות היבטים אלה ומכסות רק בחינה או עצרת אחת.

הקפד ליצור קשר עם חברת הביטוח שלך

כדי לברר על תקופת ההמתנה והאם הם מכסים הליכים דנטליים בסיסיים כגון שתלים. שוחח עם סוכן אפלק כדי לראות אם אתה יכול לקבל ביטוח שיניים המכסה שיניים תותבות ושתלים מבלי לחכות. אם אתם מחפשים ביטוח שיניים המעניק ביטוח חניכיים, טיפול מונע וטיפולים נוספים, ייתכן שאפלק תהיה בחירה מצוינת עבורכם. Cigna מספקת ביטוח שיניים המכסה שתלים ותותבות, אך רק כביטוח קולקטיבי הנרכש על ידי המעסיק.

רוב התוכניות יכסו לפחות חלק מהשתלים אם המטופל יעזור להם בבעיית שיניים

לדוגמה, אם אובדן שן גורם לבעיות בריאותיות, חברת הביטוח שלך עשויה לאשר את הטיפול. באופן מסורתי, תוכניות שיניים רבות אינן מכסות שתלים למטופלים המקבלים אותם מסיבות קוסמטיות בלבד.

אם המטופל ורופא השיניים לא יוכיחו לחברת הביטוח שהשתלים עונים על הצורך הרפואי

המטופל יכול לשלם את החשבון הסופי בעצמו. מאחר והשתלות שיניים נוטות להיות בקצה העליון של מגוון שירותי השיניים, חברות ביטוח רבות מכסות את ההליך, או חלק ממנו, רק לאחר עמידה בהשתתפות העצמית. אם יש לך תוכנית ביטוח שיניים הכוללת כיסוי השתלות שיניים, היא בדרך כלל מכסה רק חלק קטן מהעלות.
למידע נוסף על השתלות שיניים מחיר והאם שתלים דנטליים מכוסים בביטוח יש לבקר באתר dental-clinics.co.il

בכדי לקרוא עוד פרטים נוספים בתחום של האם שתלים דנטליים מכוסים בביטוח והשתלות שיניים באשדוד ניתן לבקר באתר dental-clinics.co.il

תוכניות ביטוח מסוימות עשויות לכסות 50% מעלות השתלות שיניים, אך אחוז זה משתנה עבור הליכים אחרים. הביטוח שלך עשוי לכסות גם 100% מהבדיקות ו-80% מעקירות שיניים. הביטוח שלך עשוי גם לכסות את מלוא העלות של הבחינות ורוב ההגרלות.

ישנם כמה שירותי שיניים משקמים שאנו עשויים לגבות מהביטוח שלך שיכוסו

כגון עקירת שיניים או יישור שיניים לשיניים שבורות. חברות ביטוח רבות שאינן מציעות כיסוי מלא לניתוח השתלות שיניים מציעות פיצוי עבור ההליך השווה לעלות של גשרים או תותבות קונבנציונליות. מכיוון שעלויות משתנות בהתאם לטיפול השיניים הנדרש, אתה יכול לבקש מהצוות של מרפאת השיניים שלך להגיש תביעת כיסוי לחברת הביטוח שלך. במקרים רבים, למשרד מנתח השיניים שלך יש מומחה ביטוח שיכול להתייעץ עם ביטוח השיניים שלך ולבדוק את התוכנית הנוכחית שלך כדי לראות אם אחד מההליכים מכוסים וכמה תצטרך לשלם מכיסך הפרטי.

דלתא מזכירה שאם אתה רשום לאחת מתוכניות ביטוח השתלים שלהם

אתה תמיד צריך לבקש מרופא השיניים שלך הערכת עלות לפני התחלת הטיפול כדי שתוכל לדעת בדיוק מה עלות השתלת הדלתא שלך ועלות התוכנית יהיה. כיסוי. תוכנית הדנטאל פרימייר גובה עמלה עבור כל שירות, כלומר לא תשלמו יותר מהתשלום וההשתתפות העצמית עבור כל שנה נתונה.

Delta Dental מכסה 100% מהליכי האבחון השגרתיים והמונעים

80% מההליכים הבסיסיים כגון סתימות, טיפולי שורש ועקירות, ו-50% מההליכים הבסיסיים כגון גשרים ושתלים. למרות שדלתא מכסה 100% מההליכים השגרתיים, היא מכסה 50% מההליכים הדנטליים הגדולים כמו השתלה.

עם זאת

החיסרון של תוכניות ביטוח השתלות שיניים הוא שגם אם יש לך שן חסרה, יש להן בדרך כלל ניכויים גבוהים, שיא שנתי נמוך ומגבלות על תנאים קיימים. אולי קשה למצוא חברת ביטוח שמכסה שתלים, אבל עברנו הרבה תוכניות זמינות למצוא חברת ביטוח שמספקת ביטוח שתלים.

מטופלים רבים שואלים אותנו האם הביטוח הספציפי שלהם מכסה השתלות שיניים

והתשובה היא שזה תלוי בכיסוי הביטוחי שלך, בסוג הטיפול בשתל שאתה מקבל ומדוע אתה מקבל אותו. אתה יכול למצוא את התשובה לשאלה זו על ידי שאילת השאלה על רופאי שיניים ברשת הביטוח שלך. מה כלול ומה לא מכוסה בביטוח רפואי ודנטלי עלול לבלבל, במיוחד כשמדובר בהליכים מיוחדים כמו השתלות שיניים.

אם הסיבה שאתה צריך השתלת שיניים

היא עקב טראומה דנטלית כלשהי, כמו תאונה שגורמת לאובדן שיניים או אי-תיקון, ביטוח תאונות מכסה לפעמים חלק מעלות השתלת השיניים. עם זאת, גם אם תמצא שליח המספק ביטוח שיניים, ייתכן שזו לא הבחירה הטובה ביותר שלך מבחינת הפחתת העלות של השתלות שיניים. עם זאת, חברות ביטוח רבות יחזירו לך את אותו הסכום כמו בעת כיסוי אפשרויות בעלות נמוכה כגון תותבות חלקיות ותותבות.

עם זאת

לא סביר שחברת הביטוח שלך תכסה את העלות של ניתוח שיניים בשלב זה. גם תוכניות ביטוח שיניים המכסות את עלות השתלות השיניים עשויות לשלם עבור השתלות שיניים עבור שיניים חסרות לפני מועד הכיסוי. קבלת שתלים דנטליים מצריכה ביקורים מרובים, הליך כירורגי אחד או יותר, הרדמה וייצור כתרים, גשרים, תותבות מותאמות אישית או כל האמור לעיל במעבדת שיניים מקצועית העובדת בצמוד לרופאי שיניים ומנתחים.

Related Posts