האם טיפול מיני זוגי באמת עושה את העבודה?

טיפול זוגי יכול להיות יעיל אם מגיעים אליו בראש פתוח, מוכנים לעשות שינוי ובעיקר קשובים אחד לשני. במאמר הבא נסביר מה ניתן לעשות על מנת להגביר את האפקטיביות של טיפולים מן הסוג הזה ואיזה עוד פתרונות קיימים על הפרק. מטרת הטיפול הזוגי והמיני היא לשפר את הקשר בין בני הזוג.

הנחת היסוד היא שתפקוד בחדר השינה משפיע באופן ישיר ומיידי על הקשר כי הוא אמור לחזק ולבסס אותו. אז אם אחד מבני הזוג סובל מחוסר חשק מיני, זה משפיע על איכות החיים וחוזק הקשר. חוץ מזה, מתוך הנחה שניתן לטפל בבעיה ושאין סיבה לסבול ממנה. 

פתרונות יעילים במקביל לטיפול

השוואה בין סוגים שונים של פתרונות קיימים מאפשרת להשלים את הטיפול הזוגי והמיני. כך למשל ניתן לתאם מיד משלוח קמגרה דיסקרטי עד הבית כדי לפתור בעיות זקפה או שפיכה מהירה, להגביר את הגירוי המיני ולהשיג זקפה ממושכת. היתרון הוא שמוצרים מסוג זה אינם פוגעים בהתערבות הפסיכולוגית בין בני הזוג – כמו במהלך טיפול זוגי ומיני.

איך כדאי להגיע לטיפול זוגי?

איך מגיעים לטיפול זוגי ומיני הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על יעילות התהליך. על מנת להגיע לתוצאות טובות מבחינת הפער בין המצב הזוגי לפני ואחרי הטיפול, אין ברירה אלא לשמור על ראש פתוח. כששומרים על ראש פתוח אפשר להבין גם את הצד השני, לשמוע ביקורת ולדעת איפה ואיך להשתפר. אלו הדברים שהופכים את הטיפול לתיאוריה למציאות ושראוי להתמקד בהם.

כמה זמן אתה רואה תוצאות?

אנשים רבים חושבים שטיפול זוגי ומין לא ממש יעיל כי לוקח זמן עד שהם רואים תוצאות. חלק מהגברים או הנשים שנמצאים בטיפול כזה עלולים גם הם לאבד סבלנות עוד לפני שהוא מסתיים. במקרים כאלה יש לזכור שטיפול זוגי ומיני עוסק בסימפטומים על פני השטח, אך גם במחלה: הוא מנסה להסב את תשומת לבם של בני הזוג לגורמים שגורמים להם לחוסר חשק מיני ולא רק לבעיה עצמה.

באיזו תדירות אתה מגיע לטיפול?

תדירות המפגשים משפיעה גם על היכולת להפיק תועלת מתהליך המגלם טיפול זוגי מיני. כדי שהמפגשים יהיו אפקטיביים, יש להתאים את התדירות שלהם למטרות שהם מנסים להשיג. כך קל יותר ליהנות מיתרונות הטיפול ואף לעקוב אחר תוצאותיו ביחס לציפיות. אם הפערים בין הקיים לרצוי קטנים, כנראה נרגיש בטוחים להמשיך בטיפול.

איך בוחרים טיפול?

לבסוף, אי אפשר לדעת עד כמה טיפול זוגי ומיני יעיל אם לא נבחר נכון. לבחירת הטיפול יש להתאים אותו למטרות ולקבל המלצות.
בכדי לשמוע עוד פרטים מורחבים אודות האם טיפול מיני זוגי באמת עושה את העבודה? ניתן לבקר ב-

https://www.infomed.co.il/treatments/sex-therapy

Related Posts