איך לבחור מזרן אורטופדי

אמנם לא לכולם, התמיכה המוצקה שמציע מזרון אורטופדי יכולה לעזור מאוד אם אתם סובלים מכאבי גב. במהלך העשורים האחרונים, ענף המזרונים הפך כל כך מגוון, שכמעט לכל סוגי המזרונים הזמינים יש גרסה המתאימה לאנשים עם בעיות אורטופדיות. עם זאת, מזרון אורטופדי איכותי המתאים היטב לגופכם ולהעדפות השינה שלכם יכול לשחק תפקיד במניעת התפרצות והמשך של כאבי גב, צוואר ומפרקים הקשורים למזרן.

לכן

חשוב לוודא שלכל מזרון הנמכר בשם "אורטופדי" יש למעשה תכונות המקלות על כאבי גב ומפרקים ושומרות על מיקום עמוד השדרה הנכון. גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מזרון אורטופדי הוא למצוא מותג שבאמת מובטח ואמין שיעמוד בטענה שהמזרון מספק תמיכה טובה יותר לגב.

אמנם ישנם מזרנים רבים המתיימרים להיות אורטופדיים

אך הם אכן יכולים להיות מסומנים ככאלה אם לא נבדקו ומומלצים על ידי פאנל מומחה. לכן, כל מזרון שעומד בקריטריונים אלו יכול להיחשב אורטופדי, בין אם הוא מסומן בהתאם ובין אם לאו. מסיבה זו, אורטופדיה משמשת לרוב כמונח שיווקי, ללא קשר לשאלה אם מזרון תוכנן במיוחד לתמיכה מיטבית.

עם זאת

כל סוגי המזרנים יכולים לתפקד כמודלים אורטופדיים אם הם מיועדים לתמוך ולמנוע כאבי גב, צוואר, מפרקים ושרירים. ברוב המזרונים האורטופדיים נעשה שימוש בקצף מיוחד ובטכניקות ייצור מיוחדות המאפשרות התאמה של המזרון למבנה הגוף של המשתמש על מנת לתמוך בעמוד השדרה, למנוע לחץ בנקודות לחץ ולהבטיח מנוחת לילה טובה.

מזרונים אורטופדיים נועדו לספק מחלת תנועה ותמיכה לעמוד השדרה

הגב והמפרקים כדי להבטיח יציבה טובה בזמן השינה ולהפחית כאבים. מזרונים אורטופדיים של Innerspring משמשים בדרך כלל שני ישנים ששניהם סובלים מכאבי גב שכן הם יכולים לספק הקלה ותמיכה נאותה מבלי להתאים את צורת הגוף (או שני גופים). מזרוני קפיצים פנימיים בדרך כלל אינם מומלצים לאנשים הסובלים מכאבים אורטופדיים, מכיוון שלעתים קרובות הם ישנים טוב יותר על שכבות נוחות שמרפדות את המפרקים והשרירים.

מזרונים סופר רכים וסופר מוצקים בדרך כלל אינם נחשבים "אורתופדיים" מכיוון שהם אינם מתאימים למגוון רחב של דפוסי שינה וסוגי גוף

מזרונים בינוניים מספקים את הנוחות הרב-תכליתית ביותר ומומלצים בדרך כלל עבור אדני צד, משענת גב ואדניות משולבות, ואדניות עם משקל ממוצע של 130 עד 230 פאונד. עם זאת, המזרן המומלץ לרוב על ידי כירופרקטורים הוא משרד בינוני.

בדרך כלל, מזרני קצף זיכרון קשיחים יותר בחלק העליון, התחתון והאמצעי. המוצקות זהה בכל המזרון ואינה מספקת ריפוד או רכות רבה. בנוסף לתמיכה בגב, בצוואר ובמפרקים אחרים, הקשיחות מאפשרת לישן לנוע בקלות רבה יותר מאשר מזרון רך.

אנשים שאוהבים מזרון מוצק יכולים לקבל את אותה תחושה

אבל עם תמיכה הרבה יותר טובה וספציפית לגוף, מה שמאפשר לשכבות הבטנה לספק תחושה יציבה ולא מנגנון קפיצים סופר קשיח. אנו מפרטים את המבחר שלנו לתחושת בטנה, לא רק אלסטית, מה שמראה שאתה יכול להשיג את התחושה המוצקה הזו מבלי לשתק את הגב ולהסתפק בתמיכה חסרת תועלת גדולה מדי. Origins Reflex ו-Artisan Bespoke שלנו הם דוגמאות נהדרות לתחושה נוקשה יותר בשכבה העליונה, אך עדיין יש להם אלמנטים קופצניים מספיק סלחניים כדי לתמוך כראוי במשקל שלך.

מוצרים אלו מזהים את היעילות של קצף זיכרון בקווי מתאר ויש להם תכונות אחרות המתקשרות עם קצף זיכרון

כדי ליצור מוצר מתאים יותר שיעזור לך להתיישר ולהרגיש בנוח. עם זאת, הם לא אידיאליים עבור כולם, ועבור חלק מהישנים, מזרון עשוי לעבוד טוב יותר. תנוחת עמוד השדרה נכונה מזרון אורטופדי מבטיח תנוחת עמוד שדרה נכונה, מה שעוזר להפחית את הלחץ על עמוד השדרה ולהפחית כאבי גב.

לכאבי גב ומפרקים המשטח הקשה של המזרון האורטופדי מקדם יישור יציבה בריא ומקל על לחץ

אם יש לך בעיות עם כאבי גב אורטופדיים, תצטרך מזרון שיעזור לשמור על עמוד השדרה שלך ישר. כירופרקטים ממליצים על מזרן בעל תמיכה וריפוד מספקים לגב התחתון ולכל הגב, הצוואר ושאר הגוף. מזרון לטקס אורטופדי מסוג זה מתאים לאנשים הזקוקים לתמיכה חזקה ומוצקה יותר ואשר עלולים לסבול מדלקת פרקים או כאבי צוואר.

עם זאת

כדי שמזרן קצף זיכרון יהיה אורטופדי כמו זה, הוא חייב להיות קשה ורך באותה מידה, שכן יותר מדי משניהם יזיק. דגם אורטופדי מוקצף יכול להיות בחירה מצוינת לאדם ישן שסובל מכאבים כשהגוף לוחץ יותר על המזרון. בחרו במזרן קצף זיכרון רך יותר לתוספת ריפוד, או בחרו במזרן אורטופדי עם לטקס או קפיצים פנימיים לתמיכה יציבה. מזרון אורטופדי הוא מזרון שניתן להשתמש בו כדי להקל ולמנוע כאבי גב ומפרקים על ידי מתן משטח מוצק ותומך לשינה.

מזרון אורטופדי

הוא סוג של מזרון שנועד לספק תמיכה נוספת לעמוד השדרה ולהקל קלות על הלחץ על הגב והמפרקים, ובכך להפחית את הכאב. שינה על מזרון אורטופדי נועדה להקל על כאבי גב וגוף ולמנוע פציעות עתידיות שעלולות לנבוע משינה בתנוחת עמוד שדרה לא תקינה. המזרון המתאים למי שישן על הגב עם כאבים אורטופדיים הוא בדרך כלל דגם מוצק בינוני שמשכך את הכתפיים והירכיים ומונע מרווח ריק בין המזרון לגב התחתון. אנשים שישנים על הבטן (שככל הנראה ישנים כך בגלל כאבי גב) זקוקים למזרן קשיח יותר כדי לשמור עליהם.

אנשים שישנים על הבטן וסובלים מכאבים אורטופדיים צריכים לשקול מזרון קשיח יותר התומך בעמוד השדרה ומפחית את צניחת הגו

תמיכה מרבית המשטח המוצק של המזרן האורטופדי מספק מתיחה הפוכה אופטימלית לתנוחת שינה אידיאלית. איזון זה יכול לעזור ליישר את עמוד השדרה, להפחית את הכאב שרבים ישנים איתו לאחר שינה על מזרון לא נתמך או מוצק מדי. חשוב לקחת בחשבון את משקל הגוף שלך על מנת לקבוע את סוג המזרן ואת יציבות המזרן הטובים ביותר עבורך.
למידע מורחב אודות מזרנים עם קפיצים ואיך לבחור מזרן אורטופדי כדאי לבדוק ב- vertex-il.co.il

בדרך כלל

רוב האנשים מוצאים את האיזון הנכון בין תמיכה ונוחות על מזרון בינוני קשיח (אם כי, שוב, יש כאן שונות מסוימת, למשל אנשים כבדים יותר עשויים להעדיף את התמיכה הנוספת של מזרון קשה יותר). ישנים רבים המתעוררים עם כאבי גב קשים מגלים כי בחירת מזרון ברמת מוצקות שונה היא הפתרון האידיאלי. אמנם השינוי הזה הוא מעשי במקצת, אבל לא תמיד נכון ששינוי רמת המוצקות של המזרון יפחית את כאבי הגב, במיוחד אם המזרון החדש הוא רק עוד מזרון זמין בשוק ולא מומלץ על ידי כירופרקט. תמיכת קצה היא גם שיקול חשוב בבחירת מזרון טוב לכאבי גב או מזרון המומלץ על ידי כירופרקט.

Related Posts