איזה בושם של שאנל הכי טוב

זהו ניחוח עור יוקרתי העשוי מהמרכיבים האיכותיים ביותר. מבט רענן על מרכיב הקקאו האייקוני של שאנל לגימור בלתי נשכח; פריט חובה בקולקציית הניחוחות. זה מגיע בבקבוק שאנל קלאסי עם פקק כסף והדגשות זהב.

ניתן לתאר אותו בצורה הטובה ביותר כניחוח פרחוני מזרחי רך עם תווים גורמה בשילוב עם תווים מזרחיים של ורד מאי

קטורת וענבר פצ'ולי. הניחוח נועד לעורר את רוחה של קוקו שאנל: רענן, מודרני ועצמאי. יצירת הניחוח הזה בהשראת המורשת העצומה שבנתה קוקו שאנל לאורך השנים.

הארומה הפירותית העדינה והקלה שלו יוצרת תחושת אושר נפלאה. בהשראת הבושם Chanel Chance Eau Tendre, נשים מופתעות קודם כל מהשילוב הבלתי צפוי של אשכולית ופלפל, המעניק לניחוח מבטא מקורי ואופייני.

התווים העליונים של הניחוח Gabrielle Chanel הם הדרים

אשכולית, יסמין ודומדמניות שחורות. אלדהיד, ילאנג-ילאנג, פריחת התפוז, ברגמוט ואפרסק הם התווים העליונים שלו; איריס, יסמין, שושנת העמקים והורד מרכיבים את תווי האמצע, בעוד שתווי הבסיס הם אלגום, וניל, אזוב אלון, פצ'ולי ווטיבר. הניחוח הראשון בקולקציית צ'אנס, שאנל צ'אנס או דה טואלט, נוצר על ידי הבשם הצרפתי ז'אק פולז' והושק בשנת 2003. כמה תומכים מדהימים באו בעקבותיהם, כל אחד מהם עם קסם של שאנל.

אם את מחפשת ניחוח שאנל מתוק, רענן וקליל המתאים גם לכל אירוע ולכל סוגי הנשים, אז קוקו שאנל צ'אנס היא הבחירה הטובה ביותר במקרה הזה. בדוק את זה ועוד 9 במאמר שלי על 10 הניחוחות המובילים של שאנל לקיץ.

שאנל אלור הוא בושם מתובל בניחוח רענן ועץ. בין אם אתם מחפשים ניחוחות פרחוניים או עץ, לשאנל יש ניחוח שמתאים לריח הרצוי.

מאמר זה מדגיש 6 ניחוחות שונים של שאנל שאנשים רבים אוהבים ויש מאחוריהם שנים של פופולריות והכרה

להלן תמצאו עשרה מהבשמים האהובים והנסקרים ביותר שלנו מקולקציית הניחוחות של שאנל. מבשמים מתוחכמים לנשים ועד לבשמים לגברים נועזים ונועזים, ניחוחות שאנל זוכים להכרה רחבה כחלק מהטובים ביותר.

שאנל ידועה בעיקר בזכות ניחוחות הפרחים האלגנטיים שלה

אבל כמו כל המותגים הגדולים, יש לה שפע של ניחוחות המכסים את כל היסודות עבור קהל קהל נאמן גדול. הבשמים העציים ביותר של שאנל הם מקולקציית Les Exclusifs de Chanel, ליין של ניחוחות בלעדיים של המותג במהדורה מוגבלת כמו Sycomore ו-Coromandel. לשאנל היסטוריה ארוכה ומוניטין בהפקת ניחוחות ייחודיים ואיכותיים. שאנל השיקה את ניחוח הגברים הראשון שלה, Pour Monsieur EDT, בשנת 1955 (כשקוקו שאנל עדיין הייתה בחיים) ויצרה דגם יוקרתי, אלגנטי ונצחי לכל בשמי הגברים העתידיים שלה.

בלו דה שאנל הוא אחד מקלוני הגברים הפופולריים והנמכרים ביותר של בית הניחוחות הצרפתי. למרות שבלו דה שאנל הוא ניחוח גברים, גם נשים רבות אוהבות אותו. קלאסיקה טהורה ורב-תכליתית המגלמת את האלגנטיות של סגנון שאנל.

כמו ניחוחות רבים של שאנל

הוא מגיע גם בגרסאות EDT ו-Parfum. גוונים פרחוניים ופירותיים, מה שהופך אותו לניחוח שאנל הטוב ביותר לקיץ, Contra Longevity, ללא יותר מכ- כ. הניחוח הטוב ביותר של שאנל הוא שאנל מס' 5, שלוקח אותך למסע ניחוח ייחודי בכל שעה ביום ובלילה. Chanel 19 Poudre Eau De Parfum Chanel 19 Poudre EDP הוא ניחוח תבלינים עצי המציע אלטרנטיבה רעננה וטבעית למי שמחפש להוסיף ניחוח טבעי יותר לצרכי היומיום שלהם.

Chanel Chance Eau Tendre Eau de Toilette

הוא שילוב ייחודי של פירות ופרחים, עם תווים של יסמין והדרים, היוצרים ניחוח קליל לערב חושני או ליום עמוס בבית. Chance Eau Vive Eau de Toilette הוא ניחוח אביב/קיץ ממריץ, מושלם למי שמחפש לברוח מניחוח פרחוני כבד. Chance Eau Fraiche Eau de Toilette מושלם למראה אביב וקיץ, מסיבות גן, טיולי קניות וסעודה באוויר הפתוח.

הוא מבוסס על ניחוח פירותי-פרחוני קל המבוסס על תו פצ'ולי מושקי-אדמתי רענן ונוח ללבישה. לבסיס יש ניחוח מאסקי מעט, אבקתי ויקר, והוא מונח על ניחוח פרחוני חריף-אבקתי מפתה שמעורבבים במומחיות.

לבושם הזה

הרכב הניחוח מורכב מאוד, כל המרכיבים שלו חשובים, אבל אף אחד מהם לא שולט, בדיוק מה שהשאנל המפורסמת רצתה: הבושם לא צריך להריח כמו ורדים או גבעות, אלא להידמות להם זר. הבשמים הטובים ביותר של שאנל. בדיוק כמו שלכל אדם יש את הסגנון שלו, הריח שהוא משתמש בעצם תורם לאישיות הכללית שלו. עם מבחר של שאנל, איב סן לורן וביירדו, אתה בטוח תמצא את הבושם המושלם שלך למטה.

ריכזנו כמה מהטובים ביותר במגוון קטגוריות

כולל קלאסי, מזדמן, עסקים, רומנטי, ערב, קיץ וחורף. במאמר זה אנו מציגים רשימה של 10 הניחוחות המובילים של שאנל המתאימים לכל אירוע. שאנל הוא מותג מפורסם בעולם עם ניסיון רב שנים בתעשיית הבשמים היוקרתיים. בין אם אתה רוצה ריחות פרחוניים או עץ, לשאנל יש משהו בשבילך.

הגעתי לחנות לבדוק את כל הטעמים למוצר הזה ואני ממליצה בחום לעשות את אותו הדבר בבחירת אחד מהטעמים הללו

בחרתי את Chance Eau Tendre Eau de Parfum כניחוח Chanel Chance הריחני ביותר לנשים. ניחוח שאנל צ'אנס כולל תווים עליונים של חבוש ואשכולית עם תו בסיס של מושק לבן.
לעוד מידע בתחום של בושם שאנל באפשרותך לגשת לאתר perfume4all.co.il

שאנל No 5 מיוצר מאז 1921 ומגלם את העצמאות של המוח האנושי

וגם מכשף את כל הסובבים בניחוחו. Chanel Ndeg5 הוא אחד מאותם ניחוחות איקוניים שכל אישה צריכה לנסות לפחות פעם אחת, במיוחד כשהבודקים ממשיכים לחלוק סיפורי קנייה לאחר שראו אנשים מבוגרים עונדים אותו. בושם מיוחד במינו, שתואר במקור על ידי גבריאל שאנל בעצמה כזר פרחים אבסטרקטיים, Ndeg5 זכה לפופולריות בזכות ניחוח האלדהיד הפרחוני שלו עם תווים של ורד, יסמין, הדרים וניל בורבון. עם רמזים של תפוז, פצ'ולי וורד טורקי, הניחוח הזה הוא לא רק גרסה פרחונית מרעננת, אלא מעל הכל, התמדה.

הניחוח הארומטי העצי הזה שנוצר על ידי ז'אק פולז' הוא אחד הניחוחות הטריים הטובים והמגוונים ביותר, כמו גם גרסאות ה-EDP והפרפיום. ניחוח פרחוני זה של ז'אק פולז' הרשים דור של נשים עם הניגוד שלו של הדרים טריים ופצ'ולי חושני.

Related Posts